Curso: Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO | Aula Virtual do IES de Castro de Vigo
-
General
Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO
-
Abrir todo
Cerrar todo
-
Instrucciones: Hacer clic en el nombre de la sección muestra/oculta la sección.
-
Exames
-
Exame de electricidade Cuestionario
Símbolos dos circuítos
Conceptos de circuíto pechado, aberto, serie , paralelo
Magnitudes fundamentales e as súas unidades
Lei de Ohm: Cálculos de intensidade
1ºA: Venres, 31 de maio
1º D: Xoves, 23 de maio
1º B: Xoves, 30 de maio
1º C: Luns, 3 de xuño _ cambiado a xoves, 6 xuño por excursión Relixión.
-
-
-
Deseño tecnolóxico
-
Make a submission Receive a grade
-
Make a submission Receive a grade
-
View Make a submission Receive a grade
-
Make a submission Receive a grade
-
Make a submission
Fai ou copia un debuxo pixelado que poida utilizarse como motivo ou patrón para crear un patrón de recheo nun mantel, manta, vestido ou similar. Arriba tes un de exemplo dixital e aquí abaixo unha foto dunha alfombra real. Por suposto podes intentar copiar calquera patrón real que teñas na casa.
-
Vestir unha boneca personalizada partindo do ficheiro que achegamos
Entrega:
a) Un ficheiro en formato .svg (que poderás abrir e editar posteriormente en Inkscape
b) Un ficheiro en formato .png (que poderás abrir, pero non editar en Inkscape
-
Make a submission
Entrega un ficheiro en formato .svg que sexa o teu manequín feito con figuras simples.
-
Make a submission
Entregar un ficheiro en formato .jpeg que sexa un vestido (ou varios) para vestir ao manequín. Ponlle unha pose acorde ao vestido.
-
Make a submission Receive a gradeEmpregando o titorial Modos de cor:
- Crea tres cores indicando a codificación RGB
- Comparte co teu grupo as cores ata ter 12 "cores Pantone" indicando a súa codificación RGB.
- Insire no documento da serea (ou rapazas mercando) a paleta coas 12 cores.
- Fai o recheo da imaxe seleccionada empregando esa paleta.
- Entrega o ficheiro en formato jpeg
-
-
-
Make a submission Receive a grade
-
Make a submission Receive a grade
-
Make a submission Receive a grade
-
Make a submission Receive a grade
-
Make a submission Receive a grade
-
Materiais técnicos
-
Madeira
-
Na ficha que achegamos tes que pegar unha serie madeiras, completa na ficha as súas propiedades físicas.
Fai unha foto e cárgaa nesta tarefa.
-
Realiza este cuestionario tantas veces como precises para acadar o 10
-
Metais -
Make a submission
Na ficha que achegamos tes que pegar unha serie metais. Completa na ficha as súas propiedades físicas.
Fai unha foto e cárgaa nesta tarefa.
-
Materiais téxtiles
-
Make a submission
Na ficha que achegamos tes que pegar unha serie de tecidos, completa na ficha as súas propiedades físicas e características de cada tecido.
-
-
Técnicas de fabricación
-
PROXECTO 1ª AVALIACIÓN. Bolsa para gardar compoñentes electrónicos
Madeira, metais, téxtiles -
A organización da aula - taller
-
Fabricación en metal e madeira
-
Fabricación téxtil
-
Receive a grade
Descarga o pdf que se achega e realiza as puntadas sen fío que se che indican.
-
Receive a grade
Poñemos en marcha os nosos coñecementos ... Cosemos un botón ... Un automático nesta tea vaqueira.
-
-
Elementos de máquinas: Estruturas
-
As estruturas de construción
-
Receive a grade Receive a passing grade
-
Receive a grade Receive a passing grade
-
Complete the activity
-
Receive a grade Receive a passing grade
-
Infografía exposta en clase como exemplo.
-
Antes da súa instalación, tedes que comprobar o sistema operativo que tedes instalado no portátil de casa.
-
Make a submission
-
1º D e luns 18 de marzo
1ºA martes 19 de marzo
-
-
Esta sección
Electricidade
-
Esta tarefa é para facer na aula e será avaliada mediante sellos que conseguirás a medida que vaias facendo as tarefas.
-
Receive a grade Receive a passing grade
-
Fai un animal mariño cun ollo que se ilumine. Segue os pasos desta ligazón
-
Control e robótica
-
Programa na nube co que nos iniciaremos na programación por bloques da nosa placa ADAFRUIT
-
Realiza as seguintes tarefas e próba a túa placa controladora no animal escollido.
Sube aquí todos os programas feitos máis o programa do teu animal mariño
-
-
Recuperación da Primeira Avaliación
-
Realiza tantos intentos como necesites ata conseguir ter un 10
-
Recuperación da 2ª Avaliación