Curso: Tecendo código, Section: Deseño | Aula Virtual do IES de Castro de Vigo
Main course pageDeseño
-
Deseño
-
-
Facer unha entrega
Fai un (ou varios) debuxo pixelado nunha folla de cadriños apuntando a súa resolución. O mellor é copiar algo sinxelo vendo en internet. Se non queres pasar moito tempo, unha resolución aproximada de 20x20 píxeles é dabondo. Podes usar cores. Cando remates tes que mostralo na clase a ver se adiviñan cal é o teu debuxo.
-
Facer unha entrega
Investiga cal é a resolución do teu móbil (se non tes, dos teus pais), da túa TV, do canón de clase e da cámara do móbil.
-
Facer unha entrega
Usa un buscador de internet como o de Google para buscar fotos dun tema (por exemplo, vestidos dunha deseñadora de roupa famosa). Teñen que ser do mesmo formato de ficheiro (por exemplo, jpg). Busca unha foto de resolución baixa (menos de 100 px por lado), media (menos de 1000 px) e outra de resolución grande (máis de 1000 px). Compara o seu tamaño cando as teñas descargadas, tanto visualmente (tes que abrilas) como en MB ou KB (o tamaño da imaxe depende da súa resolución).
-
Facer unha entrega
Fai ou copia un debuxo pixelado (por exemplo, o que fixeches no papel). Tes que entregar un ficheiro PNG e apuntar a súa resolución.
-
Facer unha entrega
Fai ou copia un debuxo pixelado que poida utilizarse como motivo ou patrón para crear un patrón de recheo nun mantel, manta, vestido ou similar. Arriba tes un de exemplo dixital e aquí abaixo unha foto dunha alfombra real. Por suposto podes intentar copiar calquera patrón real que teñas na casa.
-
Facer unha entrega
Co patrón creado na tarefa anterior tes que cubrir unha superficie, como no exemplo que tes máis arriba. Obviamente podes intentar mesturar varios patróns na mesma imaxe, tal e como se fai nas alfombras, por exemplo.
-
Facer unha entrega
Fai un GIF animado coma o do space invader. Podes coller o debuxo pixelado, duplicar o frame e modificalo. Pon unha velocidade de animación de 1 FPS (1 fotograma por segundo).
-
Facer unha entrega
Fai un debuxo pixelado no que uses cando menos 2 capas, Pode ser un debuxo xeométrico ou un debuxo con forma no que unha parte está nunha capa distinta.
-
-
Facer unha entregaRecheo a imaxe empregando Inkscape
-
-
-
Facer unha entrega
Entregar un ficheiro en formato .png que sexa a superheroína personalizada no traxe e na pel
-
-
Facer unha entrega
Entregar un ficheiro en formato .png que sexa unha camiseta personalizada con unhas letras e unha imaxe
-
-
-
Facer unha entregaVestir unha boneca personalizada partindo do ficheiro que achegamos e entregar un ficheiro en formato .png . Lembra que tes que exportar en formato .png (mapa de bits) e non en formato .svg (vectorial)
-
Facer unha entrega
Entrega un ficheiro en formato .svg que sexa o teu manequín feito con figuras simples.
-
Facer unha entrega
Entregar un ficheiro en formato .png que sexa un vestido (ou varios) para vestir ao manequín. Ponlle unha pose acorde ao vestido.
-
Facer unha entrega
Entregar un ficheiro en formato .png que sexa un patrón monocromo que cubra o folio. Podes inventalo ou copialo dun feito.
-
Facer unha entrega
Entregar un ficheiro en formato .png no que teñas usado un patrón (pode ser baixado de internet) nun debuxo vectorial (tamén pode ser baixado).
-
Facer unha entrega
Partindo dun patrón crea un mosaico. Entregar un ficheiro en formato .png
-
-
Facer unha entrega
Seguindo as instrucións que aparecen no tema, realiza as seguintes figuras:
- Unha esfera vermella de radio 20 mm
- Un cubo verde de aresta 20 mm.
- Eu cono amarelo de radio 20 e altura 40 mm
- Unha figura troncocónica azul de radios 20 .. e 40 mm
- Un donuts, un donete e unha rosquilla (chocolate negro, chocolate branco e fresa respectivamente)
Garda as 7 figuras en .jpg e entrégaas aquí. -
Facer unha entrega
Move as figuras da tarefa 1 para que se vexan todas no mesmo tapiz.
- Unha esfera vermella de radio 20 mm
- Un cubo verde de aresta 20 mm.
- Eu cono amarelo de radio 20 e altura 40 mm
- Unha figura troncocónica azul de radios 20 .. e 40 mm
- Un donuts, un donete e unha rosquilla (chocolate negro, chocolate branco e fresa respectivamente)
Entrega un único documento. -
Facer unha entregaSumando e restando crea as seguintes figuras:
-
Ver Facer unha entrega
Seguindo as instrucións que aparecen no tema, deseña un bastidor en 3D. Asegúrate de realizalo a escala 1:1, coas medidas reais.
-
Ver Facer unha entrega
Seguindo as instrucións do tema, deseña unha lanzadeira cos bordes suavizados para que non se atasque nas pasadas.
-
-
Completar a actividade
-
Ver Facer unha entrega
Escolle unha persoa, unha boneca e realiza todas as medidas para patronaxe. Indícaas nunha ficha técnica.
-
Ver Facer unha entrega
Escolle unha prenda de roupa sinxela e, mediante enxeñería inversa, debuxa o patrón para reproducir a peza.
-
Ferramenta online que permite imprimir un pdf no tamaño que desexes (divide o documento en tantos folios como escollas, deixando incluso marxe para pegar os folios entre si)
-
Explicación moi detallada de como tomar as diferentes medidas para patronaxe, con vídeos de mostra.
-
Videotitorias con clases de costura
-
Programa de software libre para realizar patronaxe (debuxo vectorial dos patróns e escalado das tallas a partir das medidas)
-
Versión aloxada en github que funciona sen erros en Ubuntu 18 e superiores
-
Lista de reproducción de Mariana Creativa DIY, con titoriais para Seamly
-
Unha vez deseñado o patrón base, pódese facer automáticamente os patróns para as demais tallas, cargando en Seamly a táboa de medidas
-
Lista de reproducción do blogue, con moitos titoriais e patróns.
-
Blog de costura con consellos e patróns gratuítos.
-