Sección: Introducir recursos e actividades na aula virtual | Curso de Aula Virtual PFPP 2022 | Aula Virtual do IES de Castro de Vigo
Página principal del curso-
Introdución
-
Resumo en imaxes das principais funcións dunha aula virtual
Introducir recursos e actividades na aula virtual
-
Introducir recursos e actividades na aula virtual
-
Curso oficial do proxecto Web Dinámicas que presenta unha documentación completa para o profesorado que está empezando a editar cursos.
-
Esta tarefa soamente permite a entrega dun ficheiro. Se ademais, restrinxes o tipo de ficheiro a un documento pdf (cousa que recomendo), entón poderás corrixilo por encima e enviar a cualificación dunha maneira moi doada.
Cada estudante verá exclusivamente as tarefas que entrega, a súa corrección e a súa cualificación, non as das demais persoas.
-
Nesta páxina web aparecen multitutde de laboratorios virtuais para empregar nas nosas clases
-
Nesta tarefa o alumando dispón dun espazo en branco, xusto debaixo da descrición da tarefa, onde debe escribir a resposta. Podes limitar o número de palabras que pode escribir. O alumnado pode escribir, gardar, e volver recuperar o texto para seguir escribindo.
Podes cualificar a tarefa e soamente será visible para o estudante.
-
Nesta tarefa podes poñer o enunciado do traballo, e tamén a podes cualificar. Pero é unha tarefa que se fai fora da Aula Virtual (no caderno, no laboratorio).
Lembra que si podes cualificala (eu adoito empregar este modelo de tarefa para poñer as notas dos exames, deste xeito xa as teño recollidas na Aula Virtual).
-
Cada contribución pode ser avaliada segundo a súa calidade ou segundo o número de contribucións
-
As probas son autocalificables, ao contrario que os cuestionarios, que dan a máxima puntuación con so contestalos.
-
Sirvo para facer un chamamento, por exemplo data dun exame...
-
A opción Escolla permite que o alumnado escolla un tema e ese tema quede xa pechado para outros
-
Unha conversa é como un grupo de WhatApp, un lugar para chatear con todos os participantes do grupo. Podes definir a que hora o tes aberto e empregalo para responder dúbidas rápidas do alumnado que está en casa.