ACTIVIDADES PRÁCTICAS E TEÓRICAS SOBRE METEOROLOXÍA E CLIMATOLOXÍA NA COMARCA DA ULLOA

29/06/2024 21:10
Europe/Madrid

O alumnado da materia de Historia de 4º ESO e 1º Bacharelato, impartida polo profesor Dn. Carlos Bello Stout, no marco do Proxecto Meteoescolas, ademais das actividades de colaboración con outros Departamentos no marco do Proxecto, realizaron as seguintes actividades prácticas e teóricas para mellorar o coñecemento da meteoroloxía e climatoloxía, especialmente na comarca da Ulloa.

1. Estudo dos Microclimas de Galicia: Os estudantes realizaron un estudo comparativo dos diferentes microclimas, analizando factores como a temperatura, a precipitación, a humidade e a velocidade do vento.

2. Proxecto de Cambio Climático: Os estudantes investigaron como o cambio climático está afectando a Galicia. Analizaron datos históricos de temperatura e precipitación para identificar tendencias e facer predicións sobre como o clima pode cambiar no futuro.

3. Estudo das Nubes: Os estudantes aprenderon a identificar diferentes tipos de nubes e o que cada tipo nos di sobre o clima.

4. Análise de Datos Climáticos Históricos: Os estudantes analizaron datos climáticos históricos de Galicia dispoñibles en liña coa intención de identificar tendencias e patróns.

5. Estudo de Casos de Eventos Meteorolóxicos Significativos: Os estudantes investigaron sobre eventos meteorolóxicos significativos que ocorreron en Galicia, como tormentas severas ou ondas de calor.

6. Debate sobre Políticas Climáticas: Os estudantes investigaron diferentes políticas climáticas posibles. Debateron sobre os méritos e desvantaxes destas políticas e discutiron posibles solucións para o cambio climático.