Acollida ao alumnado 6º EP do CEIP Palas de Rei

Hoxe, xoves 10 de xuño, contamos coa visita das alumnas e alumnos de 6º de educación primaria do CEIP de Palas de Rei acompañados/as da súa titora e do seu titor.

Nesta xornada de acollida realizouse unha pequena presentación sobre o que supón o paso de primaria a secundaria, na que o alumnado puido preguntar todas aquelas inquedanzas, dúbidas…. que tiñan.

Posteriormente, dous representantes de 1º da ESO respondéronlles as preguntas que eles e elas previamente lles formularon, tales como: Que cambios notaran de 6º a 1º da ESO? Que materias lles gustaban máis? Se podían facer os deberes na biblioteca. Cantos libros podían coller? Que materias lles resultaban máis difíciles?. Entre outras.

Unha vez rematada esta quenda de preguntas, realizamos un pequeno percorrido polo centro para que o alumnado se familiarizara coas instalacións. Así puidemos ver a aula de tecnoloxía, de música, de informática, a biblioteca..... axudados pola alumna e o alumno de 1º da ESO que lles serviron de guías polo instituto.

Queremos dar as grazas aos seus titores/as e ao alumnado por facer que esta visita fose todo un éxito e por volver a ter un pouco de normalidade.

Vémonos o curso próximo!!!  E a semana vindeira agardamos a visita das vosas familias.