Os campións do brilé

Alumnado 1º Bacharelato A gañador do campionato de brilé

O pasado luns 8 de novembro e dentro da celebración do Magosto, tivo lugar un campionato de brilé cunha ampla participación do alumnado da ESO e 1º Bacharelato. Houbo dúas categorías, resultando vencedores o equipo de 1º ESO A na competición reservada aos equipos do primeiro ciclo da ESO e o equipo de 1º Bacharelato A no correspondente ao segundo ciclo da ESO e 1º Bacharelato. Os equipos gañadores tiveron como premio vales a canxear na cafetaría do noso centro. Mención especial para as alumnas que arbitraron os partidos: Julia Fariña e Andrea Vieites de 1º Bacharelato xunto a Alexandra Bandín e Alicia Quintáns de 2ª Bacharelato. A actividade foi organizada polo departamento de Educación Física.

Alumnado de 1º ESO A gañador do campionato de brilé do 1º Ciclo ESO