Alumnado de 4º ESO e FP Básisca asiste a unha charla sobre a factura da luz

Alumnado 4º ESO na charla sobre a factura da luz

O pasado mércores, 3 de novembro, o alumnado de 4º ESO e FP Básica asisitiu a unha charla impratida por unha técnica do Instituto Galego do Consumo e da Competencia sobre a factura da luz. Un dos principais gastos dentro da economía doméstica é o destinado ao pago da factura eléctrica. Consciente da importancia que a factura eléctrica ten para o conxunto das persoas consumidoras e usuarias, a Escola Galega do Consumo (EGC) conta con este programa "Dálle luz á túa factura". O alumnado asistente puido, con esta actividade, aprender algúns dos coñecementos básicos necesarios para comprender a factura eléctrica, para adoitar medidas de aforro no gasto eléctrico e para realizar unha reclamación nos distintos supostos que se poidan presentar en relación á contratación dos servizos prestados polas compañías eléctricas.

A actividade foi organizada pola Vicedirección dentro das actividades complementarias e extraescolares do centro.

Alumnado de FP Básica na charla sobre a factura da luz