Festa de fin de curso

A Banda do IES Valga na festa de fin  de curso

O martes 22 de xuño tivo lugar no noso centro unha festa de fin de curso. onde se programaron diversas actividades que fixeron moi ameno este último día de curso da comunidade educativa. Foron catro actividades que rotaron polo patio da carpa e o patio das bancadas, lugares onde o alumnado estivo dividido para cumprir coas medidas de distanciamento e seguridade sanitarias vixentes. Monicreques Alakrán co seu espectáculo "Barriga verde", Alba Grande cos seus "Contos para derreter a cera", Animación Nydia co seu "Obradoiro de danzas urbanas" e a Banda do noso centro dirixida polo profesor Manuel Villar: foron as actividades que durante catro horas seguiron alumnado e profesorado. Ademais houbo pinchos ofrecidos pola ANPA que colaborou coa Vicedirección para que esta festa fin de curso fora posible.

Máis información picando aquí ou neste enlace.

Monicreques Alakrán no IES Valga