Reunión de traballo e confraternización do Proxecto Comenius, do 27 ao 31 de outubro de 2014.

Nome da actividade: Reunión de traballo e confraternización do Proxecto Comenius coa participación de seis centros doutros tantos países europeos, ademais do IES de SAR.

Martes 28: no salón de actos (horario aproximado)

- 9:30 h recepción dos visitantes,

- 10:30 h exposición de traballos 3º ESO e 4º ESO (só alumnado Bio-Xeo) e os alumn@s Luísa Fernández, Fátima Suárez, Alex Figueiras, Julio López (1º Bach C) e Marta Cebeiro (1º Bach-A)

- 12:30 h actuacións musicais 2º ESO, Emilio Sánchez (3º ESO), Celia Botana (1º ESO), Brayan Gómez (4º ESO), Segio Perol (1º Bach B)

- 16:50 h a 18:30 h: Actividades deportivas dos treces alumnos e alumnas participantes nos intercambios do proxecto xunto cos seus correspondentes estudantes estranxeiros, baixpo a coordinación do profesor Antón torres.

Unha relación máis detallada do alumnado participante nas actividades deste día, nesta ligazón (clic).

Mércores 29: visita ás fragas do Eume todo o día. Só para alumnado participante no Comenius

Xoves 30: visita ás dunas de Corrubedo todo o día. Só para alumnado participante no Comenius

Profesores acompañantes:  Leopoldo Bahillo, Isabel Mato e Pablo Gómez