Actividades do Antroido e Concurso de poesía do día 21 de marzo

Durante o mes de febreiro e marzo realizáronse interesantes actividades no centro con motivo de dúas datas sinaladas como son o Antroido e o día da Poesía, 21 de marzo.

- Actividades realizadas no centro con motivo do Antroido e primeiro premio de máscaras organizadas polo Dpto. de Actividades complementarias e extraescolares, o Departamento de Debuxo e polo profesorado encargado da Biblioteca (fai clic aquí).

- No día da poesía houbo unha gran participación do alumnado dos diferentes cursos. A actividade foi coordinada polo Dpto. de Actividades complementarias e extraescolares coa colaboración do Departamento de Normalización LIngüística. Podes ver o programa e os primeiros premios, facentdo click nas seguintes ligazóns:  programa  e  primeiros premios.