Xoves Maio 23, 2013

A pancarta feita polos alumnos de 4º da ESO  do noso centro para o correlingua foi a gañadora da VI do Concurso de Pancartas. Noraboa polo éxito!!

O premio está patrocinado pola Fundación Barrié e será entregado nun acto que terá lugar o día 17 de xuño na Fundación. Nese mesmo acto farase entrega da pancarta gañadora, que será depositada na Real Academia Galega. O grupo de alumnos será tamén convidado á  representación teatral  " Vida e obra de Roberto Vidal BOlaño" .

Venres Maio 24, 2013

Sábado Maio 25, 2013