Lingua Castelá

LINGUA CASTELÁ - 1º ESO

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

As actividades deben entregarse antes do día 1/09/2020, ás 14h00 nos seguinte correos electrónicos:

O alumnado de 1º ESO A, B e C debe enviar o boletín de actividades ao profesor Manuel Vergara Perea: lenguaiesocouto@gmail.com

O alumnado de 1º ESO D debe enviar o boletín de actividades á profesora: Ana Mª Fidalgo González: ana.fidalgo.biblioteca@gmail.com

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES alumnado con ACS (alumnado que acude a Pedagogía Terapéutica):

As actividades deben entregarse antes do día 1 /09/2020, ás 14h00 no seguinte correo electrónico:

• Alumnado con ACS, entrega á profesora Maria Carrero de Oliveira:  mariadelcarmenprofesoradeapoyo@gmail.com
  • Alumnado con ACS, entrega á profesora de Profesora Pedagogía Terapéutica Maria Dolores Quintas Suárez:mdqsourense@gmail.com

ACTIVIDADES E MATERIAIS

1º ESO A

Para calquera dúbida consultar no correo macondo.lenguayliteratura@gmail.com

1º ESO B

1º ESO C

1º ESO D

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA 2º ESO

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA - 2º ESO

• katialgaiescouto@gmail.com

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES alumnado con ACS (que acude a Pedagogía Terapéutica):

• Alumnado con ACS, entrega á  profesora Pedagogía Terapéutica Mari Carrero de Oliveira: mariadelcarmenprofesoradeapoyo@gmail.com

RECUPERACIÓN LINGUA CASTELÁ E LITERATURA DE 1º ESO

ACTIVIDADES E MATERIAIS

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA - 3º ESO

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

O alumnado que suspendeu a materia de Lingua Castelá e Literatura de 3º da ESO  seguirá traballando na plataforma EDMODO. Alí verá os exercicios, asindicacións para entregalos e a data tope de entrega.

Os datos para acceder á plataforma figuran na parte baixa desta mesma páxina no apartado ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO.

As actividades deben entregarse antes do día FIXADO na plataforma Edmodo

MATERIAIS E ACTIVIDADES

• Actividades
  • La plataforma que utilizaremos será EDMODO. Código para entrar en los contenidos de 3° ESO: dh7tdm
  • As actividades deben entregarse na plataforma EDMODO.

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA - 4º ESO

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA - 4 ESO

ACTIVIDADES, MATERIAIS:

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA - 1º BACHARELATO

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

O alumnado que suspendeu a materia de Lingua Castelá e Literatura de 1º bach  seguirá traballando na plataforma EDMODO. Alí verá os exercicios, asindicacións para entregalos e a data tope de entrega.

As actividades deben entregarse antes do día FIXADO na plataforma EDMODO:

ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO (MARZO A XUÑO):

MATERIAIS, ACTIVIDADES E DÚBIDAS:

A profesora empregará a plataforma EDMODO, o código para entrar nos contidos é : a6acsg

Entregade as actividades para correxir na plataforma EDMODO.

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA 2º BACHARELATO

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA - 2º BACH

Materiais ou actividades a realizar:

Dúbidas e entrega de traballos:

ACTIVIDADES NA BIBLIOTECA: ANIMACIÓN Á LECTURA

Animación á lectura, día da biblioteca Animación á lectura: Día da biblioteca.
Nadal na Biblioteca Nadal na Biblioteca

"ARSÉNICO POR COMPAIXÓN"

O alumnado de Artes escénicas e danza acudiron coa profesora á Escola Municipal de Teatro. Alí viron a obra "Arsénico por compaixón" representada polo grupo "Muxicas" de Ourense, dentro da XVI Bienal de teatro ONCE.
Ao remate houbo un interesantísimo coloquio cos actores.

"SOLOS EN DANZA"

"SÓLOS EN DANZA"

TEATRO 3

Estiveron no Aditorio de Ourense o día 24 de novembro. Alí levamos  ao alumnado
de 4º A de ESO para que desfrutara das propostas escénicas de artistas locais e foráneos.

TEATRO TEATRO 2

DÍA DEL LIBRO 2017, IES O COUTO

"DÍA DEL LIBRO"

No IES O Couto conmemoramos o Día do Libro con diferentes actividades, entre as que salientan unha exposición de libros antigos e curiosos, algúns deles, dun gran valor bibliográfico. Estes libros foron cedidos para esta exposición por profesores, alumnos e persoal non docente.

TRABAJO DE ALUMNOS DE 4º ESO SOBRE EL QUIJOTE

El alumnado de 4º de ESO (Diversificación), trabajó mucho para dejarnos sus dibujos sobre el autor de El Quijote y su interpretación sobre algunos pasajes de la obra.

También dejó sus mensajes pegados en el suelo del instituto para animarnos a leer.

ESTE VENRES HAI ACTIVIDADES PARA TODOS NO IES O COUTO

ESTE VENRES, O ENTROIDO CHEGA AO IES O COUTO.

O ALUMNADO PODERÁ DISFRAZARSE E PARTICIPAR NO CONCURSO NAS MODALIDADES DE INDIVIDUAIS OU COMPARSAS.

BLOG DE LINGUA CASTELÁ E LITERATURA

Tiza y lápiz es un blog para la clase de lengua castellana y literatura de la profesora Ana Fidalgo.
En él encontraréis ayuda para las clases. Se trata de un complemento, un refugio para agobios, un armario de recursos... Sirve para compartir información de la clase, publicar trabajos, consultar dudas, pedir ejercicios, publicar cuentos...

Por supuesto, los papás y mamás también están invitados. Animaos a participar con vuestros comentarios y consultas.

Para acceder al blog, PINCHA EN LA IMAGEN.

blog lengua castellana

TERTULIA LITERARIA NO LICEO

O mércores día 4 de febreiro de 16h30 a 18h00, alumnos de 3º, 4º de ESO e 1º de Bacharelato participarán nesta tertulia convocada polo Concello de Ourense.