Abride escolas e pecharanse cárceres

Semana da Ciencia e Programa de Prevención de Consumo de Drogas (Di K NON)

A semana do 9 ao 13 de abril celebramos no Instituto a Semana da Ciencia, organizada polo departamento de Física e na que colaboraron tamén os alumn@s e profesores dos ciclos formativos de Química. Gracias a todos!!

Tamén rematou, coa visita do alumnado de 4º curso da ESO á cárcel de Teixeiro, o programa de prevención de consumo de sustancias tóxicas que ofrecen a Unidade Terapéutica Educativa (UTE) de Teixeiro e a Fundación Barrié. Este programa consta de dúas partes, a primeira se realizou no salón de actos do instituto, coa presencia de varios internos de Teixeiro, e a segunda parte na propia prisión, así o alumnado aprende cómo delinquir é unha consecuencia habitual do consumo deste tipo de sustancias, xa que te atrapan nunha espiral económica que non se pode manter, o que leva a cometer actos delictivos.

O noso máis sincero agradecemento ao persoal implicado no desenvolvemento do programa.