CONTIDOS DA MATERIA DE 3º ESO, FRANCÉS . Setembro 2020

• 3º ESO FRANÇAIS - Profesora Dna María Lamas

1- Contidos a  estudar: os alumnos que se presenten en setembro terán que estudiar os temas 1,2 , 3 e do tema 5 soamente o vocabulario "les tâches ménagères". Por suposto todas as fotocopias dadas durante as clases presenciais así como os exercicios feitos do cahier entran como parte do temario para os exames de setembro.

2- Criterios de avaliación :

a)- Exame presencial o día e hora sinalado por Xefatura de Estudos, se as autoridades sanitarias o permiten: martes1 de setembro 2020.

b)-Exame telemático ese mesmo día e hora polo medio que será comunicado  ao alumno  o día anterior, no correo electrónico da Xefa do Departamento, de non poder facerse nas aulasbanuelos.mariajo876@gmail.com  ou no da vosa profesora Dona María Lamas.

3-  Alumnos pendentes ( 3ºESO B, C e D) : deben entregar o día do exame presencial   os exercicios   xa propostos en xuño nesta ligazón:

pdtes-con-franc- 2ºeso-gram-vocab-curso-19-20.pdf (tamén en WORD)

ou envialos ao correo indicado ( da Xefa de Departamento, Dona María José  Fernández Bañuelos), de non poder facer o exame presencial.

Última modificación: sábado, 22 de agosto de 2020, 02:23