Reclamacións ESO e 1º Bacharelato

Enderezo: Av. da Ponte, 102, 36215 Vigo, Pontevedra  
  
Horario de clases:


            De luns a venres de 8:40 a 14:10 horas
            Luns: 16:50 a 18:30 horas
            Recreo: 11:10 a 11:40 horas
 
Horario de oficinas:

             De luns a venres de 9:00 a 14:00 horas
 
Horario de visitas: 
         
            Prégase pedir cita previa
 
Correo electrónico: ies.carlos.casares@edu.xunta.gal
             Conserxería: 886 12 04 29
         Secretaría: 886 12 04 30
 
 

 

 

 
   
   
     

ANPA

 

 

 

 

 

VIAXES FIN DE CURSO  

 

 

Calendario de reclamacións das cualificacións e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda en Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e 1º Bacharelato 

 

ORDEN do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectvidade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato. 



TRÁMITES E ACTUACIÓNS

AXENTE

DOCUMENTACIÓN

LUGAR DE PRESENTACIÓN

PRAZO PRESENTACIÓN

Reclamación formal da cualificación ante a dirección do centro 

Reclamante

Modelo de reclamación dispoñible na Secretaría do centro ou premendo o seguinte link

Secretaría do centro

Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación 

Revisión no centro

1a. Obxectivo revisión dunha cualificación

Valoración polo Departamento implicado



Departamento

Anexo IV



Anexo V

Xefatura/

Dirección

Primeiro día lectivo seguinte ou, se fose o caso, hábil a aquel en que finalice o período de solicitude de revisión

1b. Obxectivo revisión da decisión de promoción ou titulación

Reunión extraordinaria para revisar o proceso de adopción da decisión de promoción ou titulación á vista das alegacións realizadas.

Xunta de avaliación

Modelo

Xefatura/

Dirección

Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde a finalización do período de solicitude de revisión 

2. Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora

Revisión dunha cualificación

Xefatura de Estudos

Anexo VI

 

Primeiro día lectivo seguinte ou, se fose o caso, hábil a aquel en que finalice o período de solicitude de revisión

Revisión da decisión de promoción ou titulación

Dirección

Anexo VI



Anotación nas actas de avaliación, e no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (secretaria do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final 

Tras o proceso de revisión

Reclamación ante a Xefatura Territorial 

(no caso de que persista o desacordo)





Reclamación ante a Xefatura Territorial



Reclamante

Modelo de reclamación dispoñible na Secretaría do centro ou premendo o seguinte link

Secretaría do centro

Dous días hábiles a partir do día seguinte á comunicación sobre a decisión adoptada



Envío do expediente á Xefatura Territorial 

Dirección

Expediente electrónico 

 

Prazo inferior a 3 días lábiles



Anotación nas actas de avaliación, e no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (secretaria do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final

Tras o proceso de revisión