Glosario de Contidos e Recursos Dixitais

Este glosario é unha guía práctica con con diferentes categorías para contidos e recursos dixitais para que o alumnado poida coñecer e utilizar diferentes ferramentas dixitais que lles axudarán no seu proceso de aprendizaxe. Este glosario non só organiza os recursos segundo a súa función, senón que tamén proporciona unha breve descrición de cada un para facilitar a súa identificación e uso.

A maioría das ferramentas teñen opcións gratuitas que son suficientes para a maioría dos usos educativos. Algunhas poden requirir subscricións ou pagamentos para acceder a todas as características avanzadas. Recoméndase revisar as páxinas oficiais de cada ferramenta para obter a información máis actualizada sobre prezos e licenzas.

Este glosario está aberto e debe de ser implementado polo alumno/a con alomenos unha entrada en calquera das  categorías con un  recurso dixital ou se fora o caso implementar tamén as categorías. Cada ferramenta debe de mostrar unha descrición da súa funcionalidade principal, tipo de licenza de uso e unha ligazón á súa web de descarga ou utilización, así como unha pequena imaxe do seu logo ou elemento que a identifique.

Explorar o glosario usando este índice

Especial | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | Ñ | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TODAS

P

Padlet

• Padlet: Ten unha versión gratuita con funcións limitadas e opcións de pago para funcións avanzadas.

Acceso a PADLET

Padlet I

• Padlet: Táboa dixital colaborativa onde os usuarios poden agregar notas, imaxes, enlaces, etc. Ten unha versión gratuíta.

Acceso a PADLET

PEXELS

• PEXELS: Imaxes de balde sen dereitos de autor.