Esquema de temas

• 1º BACHARELATO: Viaxe a Florencia curso 2024/25

Florencia – Guía de Viajes y Turismo (2024) Viajar a Florencia

Aquí vos deixamos toda a información que temos de momento sobre a viaxe. Como poderedes ver no PDF aparece tanto o itinerario, o nome do hotel e  o prezo da excursión.

• A axencia confirma que xa realizaron o bloqueo do Hotel ata o día 17 de Outubro, data na que deben realizar un depósito para garantizar a reserva.
      En canto aos voos, é necesario realizar a compra e pago do 100% do importe do billete. És moi importante axilizar as inscripcións e pagos para poder realizar a compra e que o prezo da viaxe nox se vexa incrementado.

Empregarase, coma o ano pasado, a plataforma onde as familias se poden inscribir e facer os pagos.
      Deben acceder a través do seguinte enlace:

Pedirá un código de acceso que será: CARLOSCASARESFLORENCIA

Abre unha páxina con todo o detalle da viaxe.
      Dende ahí xa poden contratar a viaxe e facer os pagos (Bizum/tarxeta/transferencia)

PRAZOS DE PAGO E IMPORTES:
      Máximo de prazas ofrecido no orzamento: 55 + 3 PROFES.
      Se hai menos alumnos, axustarase o prezo en base ao nº definitivo de participantes.

PREZO: 795 € (Opc de cenas incluidas)
      1º Pago: 200 € - Antes do 15 de Outubro
      2º Pago: 200 € - Antes do 15 de Decembro
      3º Pago: 200 € - Antes do 15 de Xaneiro
      4º Pago: 195 € - Antes do 15 de Marzo

Condicións de Cancelación:
      Os pagos realizados non serán reembolsables en caso de desistimento do aluno/familia a realizar a viaxe. (detallado en la plataforma)
      Únicamente se podería recurrir ao seguro se o motivo da anulación está contemplada dentro das coberturas do mesmo. (Resume Póliza e Condicionado xeral con detalle)

• Aquí pódense consultar as condicións que envía a axencia do seguro de viaxe.

• INFORMACIÓN VENDAS 24-25