Ir ao contido principal
Enlaces
Videotitorial
Web do IES CSA
Portal Educativo
Tradutor OpenTrad
ESO
BAC
CFOR
ESA
MÓDULO 1+2
MÓDULO 3+4
EBI
Nivel 1
Nivel 2
Galego (gl)
English (en)
Español - Internacional (es)
Galego (gl)
Neste momento está usando o acceso para convidados (
Acceder
)
Xeografía e Historia de 4º de ESO_Prof. Raúl Soutelo V.
Inicio
Cursos
DEPARTAMENTOS
Xeografía e Historia
Xeografía e Historia de 4º de ...
Persoas deportadas, desprazada...
Bibliografía, documentais e re...
Bibliografía, documentais e recursos na Rede: os sitios virtuais de ACNUR
Prema na ligazón
Bibliografía e recursos para aprender sobre persoas desprazadas e refuxiadas.pdf
para ver o ficheiro.
◄ Tarefa final para avaliar as aprendizaxes do alumnado de Bacharelato con esta proposta didáctica
Ir a...
Ir a...
Tarefa para realizar na aula o 10 de outubro
Axenda de tarefas
Viaxe a Ítaca
Pensar a Historia con Bertold Brecht
Claves do conflito árabe-israelí en Palestina
Guia do escritorio virtual
Tarefa para realizar na semana do 11 ao 15 de decembro
O primeiro imperio global: os territorios dos Habsburgo nos séculos modernos
A explotación da América colonial nos séculos modernos
Presentación dixital sobre a Revolución Francesa
Tarefa para realizar na aula o 10 de outubro
2. Tarefas prácticas sobre o vello réxime e as revolucións liberais na segunda metade do séc. XVIII
Mapas sobre a revolución francesa e a expansión napoleónica ata 1815
Práctica final sobre a crise do vello réxime absolutista e as revolucións liberais
Síntese sobre as revolucións liberais na Europa do sec. XIX
A independencia das colonias americanas: características e consecuencias
3.1. Práctica sobre os nacionalismos na Europa do século XIX
Unificación de Alemaña
Unificación de Italia
Crecemento demográfico e urbanización na Europa do XIX
3.1. A primeira fase da industrialización: 2ª metade do sec. XVIII ata mediados do XIX
3.2. A segunda fase da industrialización: 2ª metade do sec. XIX ata 1945
3.3. Práctica sobre a industrialización no sec. XIX
3.4. Mapa da industrialización en Gran Bretaña
3.5. Evidencias da desigualdade social: salarios e orzamentos familiares
3.6. TAREFA sobre transformacións agrarias e niveis de vida na Inglaterra da industrialización
Rúbrica de valoración desta tarefa
4.1. Práctica sobre as consecuencias da industrialización no s. XIX
4.2. Práctica sobre ideoloxías obreiristas / socialistas no sec. XIX
4.3. Práctica sobre as condicións laborais na industrialización
Anexo: as condicións laborais na periferia industrializada do mundo globalizado
4.4. Práctica final: un cura comprometido coa xente das Encrobas
4.5. Rusia, a revolución soviética e a creación da URSS
4.6. Práctica inicial para entender a revolución soviética
4.7. Práctica final sobre Revolución Soviética e a creación da URSS
1. A gran guerra de 1914_1918: causas, características e consecuencias
2. A gran guerra de 1914 en imaxes
3. Práctica inicial sobre a gran guerra de 1914/18
4. Práctica sobre as consecuencias da gran guerra de 1914/1918
a grande guerra no cinema: Sendeiros de gloria e Sen novidade na Fronte
5. Práctica reflexiva final sobre as consecuencias da gran guerra mundial
7.1. Presentación dixital sobre o período de entreguerras e a 2ª guerra mundial (Ana Salgueiro)
7.2. Síntese sobre o periodo de entreguerras, o auxe dos fascismos e a Segunda Guerra Mundial
Tarefa 1: a ideoloxía fascista e os apoios que recibiron no contexto da 1ª posguerra europea
Tarefa 2: características e consecuencias das políticas aplicadas na Alemania nazi
7.4. Práctica sobre os discursos fascistas e os apoios económicos e sociais que recibiron
Stalin estaba informado da invasión da URSS pola Alemania nazi
Stalingrado: a batalla na que a URSS de Stalin comezou a derrotar ao Fascismo
Un exemplo de represión fascista sobre as mulleres: as recluídas en Conxo
1. Síntese sobre o desenvolvemento da 2ª guerra mundial
2. Presentación dixital sobre a evolución militar da guerra en Europa: 1939-1945
3. Práctica sobre a Segunda Guerra Mundial
4. Heroinas esquencidas: as mulleres vítimas e resistentes da ocupación nazi
5. Práctica sobre os campos nazis de exterminio en Polonia
6. Práctica sobre a participación de españois na Segunda Guerra Mundial
1ª tarefa común para Semana Santa 2024
2ª tarefa común para Semana Santa de 2024
1ª tarefa optativa: podes cambiala por unha das anteriores
2ª tarefa optativa: podes cambiala por unha das comúns.
Tarefa inicial para 4º curso de ESO
Definicións de conceptos clave sobre a mobilidade voluntaria ou forzada das poboacións
1ª tarefa: precisando conceptos que definen experiencias traumáticas
Decide rápidamente para salvar a túa vida e a da túa familia e persoas achegadas
Xenocidios do século XX
2ª tarefa: a deportación e o xenocidio da poboación armenia polas autoridades turcas no contexto da primeira guerra mundial
II. Proposta didáctica centrada nas experiencias dos sefardíes: expulsados en 1492, deportados e vítimas do xenocidio perpetrado pola Alemania nazi na Segunda Guerra Mundial
III. Proposta didáctica sobre o exilio republicano da guerra civil
3ª tarefa: @s nen@s españois refuxiad@s da guerra na URSS
4ª tarefa: @s nen@s españois refuxiad@s en Francia e América Latina
Informe sobre o labor dos diplomáticos que fomentaron a acollida dos republicanos españois
5ª tarefa: españois solicitan refuxio político ás autoridades mexicanas
Persoas exiliadas españolas desembarcadas do Ipanema en Veracruz (México)
Persoas exiliadas españolas que chegaron a México a bordo do Mexique en 1939
Persoas exiliadas españolas desembarcadas do Sinaia en México en 1939
Tarefa partindo do testemuño dun sobrevivinte do campo de Gurs
IV. a Convención sobre protección ás persoas refuxiadas e os desprazamentos forzosos de poboación dende a segunda posguerra mundial
As persoas xudeas e outros colectivos desprazados despois da segunda guerra mundial.
11ª tarefa: refuxiados palestinos en Xordania e Libano
13ª tarefa: os refuxiados sirios nas portas de Europa e en oriente próximo
14ª tarefa: persoas refuxiadas no mundo actual
15ª tarefa: organizacións de axuda ás persoas desprazadas forzosas no mundo actual?
As persoas refuxiadas en España: condicións de vida e expectativas de futuro
V. Criterios para a avaliación das aprendizaxes do alumnado
Tarefa para avaliar as aprendizaxes derivadas desta proposta didáctica en 4º de ESO
Tarefa final para avaliar as aprendizaxes do alumnado de Bacharelato con esta proposta didáctica
Guía didáctica de ACNUR
Claves do conflito árabe-israelí en Palestina
Crimes de guerra ou xenocidio perpetrado polas forzas armadas de Israel en Gaza?
Consecuencias do recoñecemento dun Estado Palestino por Israel
Práctica sobre a evolución interna dos dous bloques durante a Guerra Fría
Práctica sobre a Guerra de Vietnam: consecuencias para as poboacións afectadas
Mapas sobre os cambios políticos en Europa central e oriental dende 1991
A desintegracion de Xugoeslavia
Os conflitos de Xugoslavia. causas, características e resultados
Mapas sobre Xugoslavia: configuración política e etnocultural en 1991
Para saber máis sobre a desfeita de Xugoslavia
Secuencia sobre matanza de civís na guerra de Xugoeslavia
A xesta dos cascos azuis españois liderados polo tnte. Monterde
Decide rápidamente para salvar a túa vida e a da túa familia e persoas achegadas
U-lo chiste?
Maidan: a orixe do conflito de Ucraína
Guía didáctica de ACNUR ►