Esquema de temas
-
-
-
Descarga esta tarefa no teu equipo. Realízaa consultando o documento 3.4 no módulo 3 (a industrialización) deste curso virtual e, por suposto, os da propia práctica que xuntamos abaixo.
Envía a túa produción, manuscrita ou mecanoscrita pero cunha imaxe de calidade,, antes das 23:55 horas do martes 19 de decembro de 2023
-
-
1. As orixes do mundo contemporáneo: crise do vello réxime e revolucións liberais na Europa occidental do séc. XVIII (setembro)
-
Realiza esta tarefa sobre a crise do vello réxime absolutista e estamental e as revolucións liberais.
-
-
Neste cartafol ofrecemos mapas e información para entender as características e as consecuencias dos procesos de independencia das colonias en América no contexto da crise do vello réxime absolutista e estamental en España.
-
-
Entregarase entre o 15 e o 18 de decembro de 2023
-
Consulta esta rúbrica de valoración da produción que entregues sobre esta tarefa práctica
-
4. Explotados, dominados... e progresivamente unidos: as consecuencias sociais da industrialización (decembro de 2024)
-
-
7. O periodo de entreguerras: fascismos, recesión económica e causas da Segunda Guerra Mundial (febreiro de 2024)
-
Descarga esta práctica no teu equipo e resposta as cuestións propostas partindo da lectura reflexiva do documento que se xunta.
-
8. A maior traxedia da Humanidade: as consecuencias da Segunda Guerra Mundial (1ª quincena marzo 2024)
-
Descarga este arquivo no teu equipo para traballar con el nas sesións presenciais seguindo as instrucións da persoa docente.
-
Descarga este arquivo no teu equipo e activa o son para entenderes mellor a evolución militar do conflito en Europa entre setembro de 1939 e o verán de 1945.
-
Descarga este cartafol. Escolle unha desas mulleres e investiga sobre ela seguindo as instrucións da persoa docente
-
Descarga esta práctica e resolve a tarefa proposta.
-
Descarga esta práctica e resólvea como se indica.
-
-
Mulleres que "fixeron historia" na sociedade que viviron: Semana Santa e 1ª quincena de abril de 2024
-
Podes realizar estas dúas tarefas comúns ou cambiar unha delas por unha das dúas optativas que propomos máis abaixo.
-
-
Persoas deportadas, desprazadas, exiliadas e refuxiadas: materiais para desenvolver na aula un proxecto didáctico
-
-
Lee con atención os artigos deste cartafol. Elabora un mapa conceptual coa ideas que expoñen. Despois aplica a definición de R. Lemkin para argumentar si a intervención das forzas armadas israelís en Gaza pode caracterizarse como crime de guerra ou como práctica xenocida.
-
Descarga este informe no teu equipo e traballa coa información que se xunta como se indica repostando correctamente ás cuestións requeridas.
-
Descarga este informe e consúltao con atención para saber máis sobre os conflitos bélicos e as súas consecuencias para a poboación da antiga Xugoslavia
-
Visiona a seguinte secuencia sobre unha
da pelicula Savior.Identifica aos grupos contendentes e procura información sobre as causas, o desenvolvemento e as consecuencias desa guerra.
-
Analiza a información que ofrecen os sitios virtuais de El Debate, El Español, o Facebook ou a canle
sobre a acción militar que realizou o grupo de cascos azuis españois liderados polo tnte. Monterde. Contasta os datos de cada fonte e elabora un mapa conceptual sobre:1. As causas e o contexto desa acción militar.
2. As cacacterísticas e as consecuencias da mesma para os actores implicados.
Argumenta que farías ti se estiveses na situación deses cascos azuis españois.