A FENDA DE XÉNERO NO MUNDO DAS TIC

Carmen Trigo Cobas, alumna de 2º de Bacharelato interviu na mesa redonda "A fenda de xenero no mundo das TIC" organizada polo Museo do Pobo Galego o pasado martes 13 de marzo dentro dos actos conmemorativos do Día da Muller. A mesa, presentada por Encarna Otero Cepeda, contou ademáis coa presenza de Luz Ramos López, profesora de Tecnoloxía no noso centro, Carmen García Mateo, profesora na Escola de Enxeñaría de Telecomunicación de Vigo e Sonia Lois García, actual Directora Xeral de Coremain.

Carmen Trigo e Luz Ramos expuxeron, cada unha dende a súa perspectiva, a situación respecto da fenda dixital de xénero no ensino secundario, as súas causas e as accións que se están a desenvolver para mudar esta situación.

O acto pechouse coa intervención do coro Son Elas.