TRABALLOS 4 ESO

t

Tedes que escoller un dos tres temas e envialo a brenllaeba@gmail.com antes do 23 de marzo

TRABALLO 1 PICASSO E O GERNIKA

1 – Datos técnicos da obra.

2 – A inspiración do artista.

3 – O destino inicial da obra.

4 – O Guernica en Nova York e o seu traslado a España.

5 – Análise da obra.

6 – Bibliografía

TRABALLO 2: PICASSO

BIOGRAFÍA

ETAPAS E PRINCIPAIS OBRAS

PICASSO NA CORUÑA

COMENTARIO: Fai un comentario da obra “As señoritas de Avignon”

TRABALLO 3- O NEW DEAL

1 – Significado de New Deal.

2 – Contexto histórico.

3 – Principal impulsor.

4 – Obxectivos básicos.

5 – Datas nas que se desenvolveu.

6 – Medidas para alcanzar os seus obxectivos, resultados e críticas.

7 – Comentario dun texto.

8 – Bibliografía.

·         TEXTO: O New Deal

A tarefa máis ardua, a primeira, é facer que o pobo retorne ao traballo. Non é un problema insoluble se nos enfrontamos a el con prudencia e valentía. Pode realizarse, en parte, mediante a contratación directa por parte do Goberno, actuando como en caso de guerra pero, ao mesmo tempo, levando a cabo os traballos máis necesarios, a partir destas persoas contratadas, para estimular e reorganizar a utilización dos nosos recursos naturais. Paralelamente debemos recoñecer con toda franqueza que os nosos centros industriais están superpoboados e (...) esforzarnos por conseguir que se faga un mellor uso da terra por parte dos máis capacitados.

Contribuirase á devandita tarefa realizando os esforzos necesarios para elevar o prezo dos produtos agrícolas e con eles o poder adquisitivo, que absorberá a produción das nosas cidades. Isto será posible sempre que unha esixencia sen precedentes dunha acción urxente force a un abandono temporal do xogo normal do comportamento público.