Evitar navegación.
Principal

blog de felicidad.otero

RESPONSABILIDADE NO USO DAS NOVAS TENCOLOXÍAS

DEIXOVOS UN ENLACE PARA QUE PODADES ACCEDER A UNHA SERIE DE CURTAS EN RELACIÓN O USO SEGURO DE INTERNT. ENLACE

FONTE: MÓNICA DIZ

DINÁMICAS GRUPALES

NESTE ENLACE PODEREDES ACCEDER A 24 DINÁMICAS GRUPALES PARA DESENVOLVER CO ALUMNADO

PINCHA AQUÍ

FONTE:MÓNICADIZORIENTA

MATERIAL PARA TRABALLAR NAS TITORÍAS

TEMÁTICAS:

BULLYING

REDES SOCIAIS

EDUCACIÓN AFECTIVO-SEXUAL: CONSENTIMENTO

PINCHA AQUÍ

ORIENTACIÓN ACADÉMICA

GUÍA PARA CONSULTAR GRAOS DO SISTEMA UNIVERSITARIO GALEGO. CONSULTAR

PELÍCULAS PARA TRABALLAR DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Para os máis pequenos

    BRAVE: A protagonista desta historia, Mérida, está decidida a rexeitar o papel que lle tocou vivir. Unha película de animación dirixida aos máis pequenos, onde non hai un príncipe azul, e que nos ensina que as princesas xa non teñen porqué ser débiles e pasivas. Agradécese un pouco de aire fresco que desmonte os tópicos do relato infantil.
    Whale RIDER: Preciosa longametraxe que cuestiona os prexuízos de xénero e os seus estreitos vínculos coas estruturas culturais. A película narra a historia de Pai, unha nena de 11 anos que cre que está destinada a ser a nova líder da súa tribo, un posto que está unicamente reservado aos homes. Apta para todos os públicos.
    QUIERO SER COMO Beckham: Porque o machismo non ten lugar unicamente en países afastados, senón que é parte do noso día a día, esta película aborda con humor e sinxeleza as expectativas culturais fomentadas hoxe cara á muller. O seu protagonista, Jess, soña con ser unha xogadora profesional de fútbol, un obxectivo complicado para o que terá que enfrontarse a diferentes obstáculos sociais. Unha película para todos os públicos.

Para os máis maiores

    PERSÉPOLIS: Trátase da conmovedora historia autobiográfica de Marjane Satrapi, unha nena iraniana que crece no Irán da Revolución Islámica, en pleno apoxeo do fundamentalismo islámico. Un bellísimo e brillante longametraxe de animación para estudantes a partir de 8 anos.
    Thelma Y Louise: Unha película para mozas de 12 anos en diante, que trata da procura da liberdade dos seus dous protagonistas. Todo un mito do movemento feminista  que nos fai reflexionar sobre o rol de homes e mulleres; e a traballar valores como o respecto, a igualdade de xénero ou a dignidade.
    BUDA EXPLOTÓ POR VERGÜENZA: ?Deixádeme ir á escola para aprender historias divertidas!? é o desexo de Bakhtay, a protagonista desta conmovedora película. Bakhtay é unha nena afgá de seis anos cuxo único desexo é aprender a ler, aínda que non o terá fácil. No camiño sufrirá o acoso doutros nenos, que pretenden derrubala e lapidarla como os seus maiores fixeron coas xigantescas estatuas de Buda.
 LA SONRISA DE MONA LISA: Katherine é unha profesora farta de ver como as súas alumnas confórmanse con cumprir o papel que a sociedade lles ten preparado, e tenta axudalas a que pensen por si mesmas. A película desenvólvese nos Estados Unidos de 1953, e conta con actrices tan coñecidas como Julia Roberts ou Kirsten Dunst.
    A LAS CINCO DE LA TARDE: Unha gran película que ten como obxectivo a reivindicación do dereito á educación das mulleres. Desenvólvese en Afganistán, onde o burka, as tradicións e o réxime machista seguen profundamente ancorados na vida social do país. Non recomendada para menores de 13 anos.
TE DOY MIS OJOS: Un relato duro, máis adecuado para estudantes a partir dos 14 anos, que nos mostra a historia dunha muller maltratada polo seu marido. É unha necesaria maneira de reflexionar sobre a violencia física e psicolóxica cara ás mulleres, para ensinar ás nosas alumnas para saber identificala e enfrontala tan pronto como sexa posible.
    LAS MUJERES DE VERDAD TIENEN CURVAS: Esta película, apta para todos os públicos, cóntanos a historia de Ana, unha adolescente latina que vive no Leste de Los Ángeles. Dividida entre as súas ambicións persoais e a súa tradición cultural, deberá elixir entre estudar unha bolsa universitaria ou traballar coa súa nai na fábrica de costuras. Moi adecuada para reflexionar sobre o concepto de feminidade e modelo de beleza que sufrimos en actualidade.


 

ACTIVIDADES PARA CONMEMORAR O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER 8 MARZO

O día 8 de marzo celébrase o Día Internacional da Muller, polo que neste apartado deixovos unha serie de enlaces para poder acceder a diverso material para celebrar este día nas nosas aulas. (ENLACE)

PROPOSTAS PARA CONMEMORAR O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER (ENLACE) NO QUE PODEREDES ATOPAR:

REFLEXIÓN: POR QUE SE CELEBRA O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

1. REIVINDICACIÓN DAS MULLERES QUE FIXERON HISTORIA

2. PROMOCIÓN DA IGUALDADE DE XÉNERO

3. MOZOS E MOZAS COMO PROTAGONISTAS DO CAMBIO

4. REVISIÓN DA HISTORIA DA MULLER

5.DIVULGACIÓN DA SITUACIÓN DA MULLER NOUTROS PAÍSES

 

TRABALLAMOS CONTRA O BULLYING

Neste enlace podedes acceder a numerosas curtas para reflexionar na aula co alumnado en torno ó Bullying nas sesiónn de titoría (ENLACE)

OUTRO MATERIAL PARA TRABALLAR NA AULA:

Acoso-Practica-Tutoria E Acoso 1º E 2º ESO. PINCHA AQUÍ

ESTUDIO DE CASOS PARA TRABALLAR A PREVENCION ACOSO ESCOLAR. PINCHA AQUÍ

SOCIOGRAMA. PINCHA AQUÍ

EDUCACIÓN EMOCIONAL

Nesta entrada podedes acceder a diverso material para poder traballar nas sesións DE TITORÍA ASPECTOS DA EDUACIÓN EMOCIONAL:

PROGRAMA TRABALLAR EDUCACIÓN EMOCIONAL 1º ESO  (PINCHA AQUÍ )

PROGRAMA EDUCACIÓN EMOCIONA. NESTE ENLACE PODEDES ACCEDER A DIVERSO MATERIAL PARA TRABALLAR A INTELIXENCIA EMOCIONAL EN IDADES COMPRENDIDAS 12-14 ANOS E 14-16 ANOS (ENLACE)

CUESTIONARIO PARA VALORAR AUTOESTIMA ( PINCHA AQUI)

Si pinchamos aquí podemos acceder á Botica del Orientador, onde podedes atopar numerosas actividades para traballar:

DINÁMICAS DE ASERTIVIDADE

DINÁMICAS E AUTOESTIMA

DINÁMICAS AUTOCOÑECEMENTO

DINÁMICAS DE EMPATÍA

DINÁMICAS DE COÑECEMENTO

PELÍCULAS SOBRE INTELIXENCIA EMOCIONAL E SOCIAL ENLACE

CURTAS PARA TRABALLAR VALORES CO ALUMNADO ENLACE

 

Distribuir contenido