blog de felicidad.otero
RESPONSABILIDADE NO USO DAS NOVAS TENCOLOXÍAS
Enviado por felicidad.otero el Lun, 24/04/2017 - 19:35.DEIXOVOS UN ENLACE PARA QUE PODADES ACCEDER A UNHA SERIE DE CURTAS EN RELACIÓN O USO SEGURO DE INTERNT. ENLACE
FONTE: MÓNICA DIZ
DINÁMICAS GRUPALES
Enviado por felicidad.otero el Sáb, 01/04/2017 - 20:12.NESTE ENLACE PODEREDES ACCEDER A 24 DINÁMICAS GRUPALES PARA DESENVOLVER CO ALUMNADO
FONTE:MÓNICADIZORIENTA
MATERIAL PARA TRABALLAR NAS TITORÍAS
Enviado por felicidad.otero el Sáb, 01/04/2017 - 20:08.ORIENTACIÓN ACADÉMICA
Enviado por felicidad.otero el Jue, 23/03/2017 - 13:54.GUÍA PARA CONSULTAR GRAOS DO SISTEMA UNIVERSITARIO GALEGO. CONSULTAR
PELÍCULAS PARA TRABALLAR DÍA INTERNACIONAL DA MULLER
Enviado por felicidad.otero el Sáb, 18/02/2017 - 19:20.Para os máis pequenos
BRAVE: A protagonista desta historia, Mérida, está decidida a rexeitar o papel que lle tocou vivir. Unha película de animación dirixida aos máis pequenos, onde non hai un príncipe azul, e que nos ensina que as princesas xa non teñen porqué ser débiles e pasivas. Agradécese un pouco de aire fresco que desmonte os tópicos do relato infantil.
Whale RIDER: Preciosa longametraxe que cuestiona os prexuízos de xénero e os seus estreitos vínculos coas estruturas culturais. A película narra a historia de Pai, unha nena de 11 anos que cre que está destinada a ser a nova líder da súa tribo, un posto que está unicamente reservado aos homes. Apta para todos os públicos.
QUIERO SER COMO Beckham: Porque o machismo non ten lugar unicamente en países afastados, senón que é parte do noso día a día, esta película aborda con humor e sinxeleza as expectativas culturais fomentadas hoxe cara á muller. O seu protagonista, Jess, soña con ser unha xogadora profesional de fútbol, un obxectivo complicado para o que terá que enfrontarse a diferentes obstáculos sociais. Unha película para todos os públicos.
Para os máis maiores
PERSÉPOLIS: Trátase da conmovedora historia autobiográfica de Marjane Satrapi, unha nena iraniana que crece no Irán da Revolución Islámica, en pleno apoxeo do fundamentalismo islámico. Un bellísimo e brillante longametraxe de animación para estudantes a partir de 8 anos.
Thelma Y Louise: Unha película para mozas de 12 anos en diante, que trata da procura da liberdade dos seus dous protagonistas. Todo un mito do movemento feminista que nos fai reflexionar sobre o rol de homes e mulleres; e a traballar valores como o respecto, a igualdade de xénero ou a dignidade.
BUDA EXPLOTÓ POR VERGÜENZA: ?Deixádeme ir á escola para aprender historias divertidas!? é o desexo de Bakhtay, a protagonista desta conmovedora película. Bakhtay é unha nena afgá de seis anos cuxo único desexo é aprender a ler, aínda que non o terá fácil. No camiño sufrirá o acoso doutros nenos, que pretenden derrubala e lapidarla como os seus maiores fixeron coas xigantescas estatuas de Buda.
LA SONRISA DE MONA LISA: Katherine é unha profesora farta de ver como as súas alumnas confórmanse con cumprir o papel que a sociedade lles ten preparado, e tenta axudalas a que pensen por si mesmas. A película desenvólvese nos Estados Unidos de 1953, e conta con actrices tan coñecidas como Julia Roberts ou Kirsten Dunst.
A LAS CINCO DE LA TARDE: Unha gran película que ten como obxectivo a reivindicación do dereito á educación das mulleres. Desenvólvese en Afganistán, onde o burka, as tradicións e o réxime machista seguen profundamente ancorados na vida social do país. Non recomendada para menores de 13 anos.
TE DOY MIS OJOS: Un relato duro, máis adecuado para estudantes a partir dos 14 anos, que nos mostra a historia dunha muller maltratada polo seu marido. É unha necesaria maneira de reflexionar sobre a violencia física e psicolóxica cara ás mulleres, para ensinar ás nosas alumnas para saber identificala e enfrontala tan pronto como sexa posible.
LAS MUJERES DE VERDAD TIENEN CURVAS: Esta película, apta para todos os públicos, cóntanos a historia de Ana, unha adolescente latina que vive no Leste de Los Ángeles. Dividida entre as súas ambicións persoais e a súa tradición cultural, deberá elixir entre estudar unha bolsa universitaria ou traballar coa súa nai na fábrica de costuras. Moi adecuada para reflexionar sobre o concepto de feminidade e modelo de beleza que sufrimos en actualidade.
ACTIVIDADES PARA CONMEMORAR O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER 8 MARZO
Enviado por felicidad.otero el Sáb, 18/02/2017 - 18:37.O día 8 de marzo celébrase o Día Internacional da Muller, polo que neste apartado deixovos unha serie de enlaces para poder acceder a diverso material para celebrar este día nas nosas aulas. (ENLACE)
PROPOSTAS PARA CONMEMORAR O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER (ENLACE) NO QUE PODEREDES ATOPAR:
REFLEXIÓN: POR QUE SE CELEBRA O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER
1. REIVINDICACIÓN DAS MULLERES QUE FIXERON HISTORIA
2. PROMOCIÓN DA IGUALDADE DE XÉNERO
3. MOZOS E MOZAS COMO PROTAGONISTAS DO CAMBIO
4. REVISIÓN DA HISTORIA DA MULLER
5.DIVULGACIÓN DA SITUACIÓN DA MULLER NOUTROS PAÍSES
TRABALLAMOS CONTRA O BULLYING
Enviado por felicidad.otero el Lun, 30/01/2017 - 20:09.Neste enlace podedes acceder a numerosas curtas para reflexionar na aula co alumnado en torno ó Bullying nas sesiónn de titoría (ENLACE)
OUTRO MATERIAL PARA TRABALLAR NA AULA:
Acoso-Practica-Tutoria E Acoso 1º E 2º ESO. PINCHA AQUÍ
ESTUDIO DE CASOS PARA TRABALLAR A PREVENCION ACOSO ESCOLAR. PINCHA AQUÍ
SOCIOGRAMA. PINCHA AQUÍ
EDUCACIÓN EMOCIONAL
Enviado por felicidad.otero el Jue, 26/01/2017 - 14:10.Nesta entrada podedes acceder a diverso material para poder traballar nas sesións DE TITORÍA ASPECTOS DA EDUACIÓN EMOCIONAL:
PROGRAMA TRABALLAR EDUCACIÓN EMOCIONAL 1º ESO (PINCHA AQUÍ )
PROGRAMA EDUCACIÓN EMOCIONA. NESTE ENLACE PODEDES ACCEDER A DIVERSO MATERIAL PARA TRABALLAR A INTELIXENCIA EMOCIONAL EN IDADES COMPRENDIDAS 12-14 ANOS E 14-16 ANOS (ENLACE)
CUESTIONARIO PARA VALORAR AUTOESTIMA ( PINCHA AQUI)
Si pinchamos aquí podemos acceder á Botica del Orientador, onde podedes atopar numerosas actividades para traballar:
DINÁMICAS DE ASERTIVIDADE
DINÁMICAS E AUTOESTIMA
DINÁMICAS AUTOCOÑECEMENTO
DINÁMICAS DE EMPATÍA
DINÁMICAS DE COÑECEMENTO
PELÍCULAS SOBRE INTELIXENCIA EMOCIONAL E SOCIAL ENLACE
CURTAS PARA TRABALLAR VALORES CO ALUMNADO ENLACE