Programas

Os comandos son as ordes de programación. Noutras linguaxes de programación  escríbense como palabras (en idioma inglés e chámase código) pero aquí son pezas dun puzzle de maneira que si encaixan non temos ningún erro de sintaxe. Os comandos están clasificados pola sua función, cada función ten asociada unha cor.

Hai comandos para os obxectos e comandos para o escenario. O que os diferencia é o bloque de  movemento que o escenario non o ten. 

Para colocar un comando na area de programación solo temos que arratralo e deixalo. Para eliminalo o arrastramos de volta o seu sitio. Podemos pasar de un obxecto a outro os comandos solo arrastrándoos ao obxecto que nos interesa. Se prememos botón dereito temos a posibilidade de eliminalos, duplicalos,...(solo en alguns sistemas operativos)

Neste vídeo pódemos ver o anterior

programas

erro de sintase: Cando se escribe o código de maneira que non cumpre as normas da linguaxe. Por exemplo escribir mober en vez de mover.

Truco: ver truco 1

Comandos

Lea o parágrafo seguinte e escriba as palabras que faltan:

En Scratch temos diferentes , que son as ordes de programación. Entre os comandos  de , que son de cor azul oscuro está   (que fara avanzar o obxecto a cantidade marcada), ou xirar ou apuntar dirección cara.

Tamén hai comandos de que son de cor morado, permitenos xogar coa apariencia. Os oscuro son os eventos, que marcan un momento onde van pasar cousas e os de color claro son os de control, moi importantes ahora de programar.

Hai   que son de cor verde claro e realizan operacións matemáticas, mentras que os de teñen color verde oscuro e pódemos debuxar con eles. Os azuis claro son , que lle permiten ao programa interaccionar co exterior.

Por último estan os de cor laranxa e os bloques . Estes comandos van permitir que creemos as variables (elementos que gardan un valor) ou listas (gardan varios valores) ou bloques que son subprogramas que logo se engadiran a un programa máis grande.

Habilitar JavaScript

Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0