Exercicios de Ampliación
A fábrica de Multiláteros
Neste programa o que se pide e dibuxar un polígono regular onde o número de lados vai ser preguntado a traves da pantalla do ordenador. Tamén se poderá escoller o tamaño do lado.
Obxectivos |
Usar variables para almacenar datos dados Profundizar na interacción cos usuarios a traves do sensor pregunta Crear un algoritmo matemático (o que permite automatizar o cálculo dos ángulos dun polígono en función dos lados) e traducilo a un programa en Scratch
|
|
Obxecto | libre | |
Escenario | libre | |
Variables |
dúas: lados (para almacenar a resposta de número de lados) e tamaño (para almacenar a resposta a pregunta de tamaño) (pódense por os nomes que se queira sempre que se recoñeza) |
|
Para iniciar o programa | ![]() |
|
Comandos mínimos para facelo |
Podes usar máis comandos, estos son os mínimos. |
|
Truco 7
Cal é o algoritmo para debuxar automaticamente un polígono regular coñecendo o número de lados
Proba para mago aprendiz
Neste programa trátase de facer un xogo que ten por obxectivo acertar o número que está pensando a figura do programa en varias oportunidades.
Para realizar este programa por un lado vas ter unha variable que será o número que "pense o programa" (usamos o comando número o chou entre 1 e 10, ou 20, ou 30 ... para simular o pensamento, ) e outra variable que será o número de oportunidades, que empezará no número que decidas darlle de intentos (3, 4..) e irá diminuindo de cada vez que se diga un número.
Imos ter dúas condicións para acabar o programa:
Ou ben acertas o número (gañarías e entraría o escenario de gañar) ou ben as oportunidades son igual a cero, polo que perderáis e entraria o escenario de perder). Para definir que cando se de unha condicón ou a outra imos usar a función lóxica "ou".
As funcións lóxicas son aquelas que solo teñen dous valores (si ou non, 0 ou 1, aceso ou apagado..) . As básicas son "e", "ou" e "non"
Obxectivos |
Usar o comando do numero ao chou para xerar o número que hai que acertar Interacción co sendor de pregunta/resposta Uso da función lóxica "ou" para poñer no comando repetir ata Uso da variable decrecente (partes dun valor diferente a cero e chegas aí) |
|
Obxecto: | Un, libre (en vez de ser un mago aprendiz podes plantear outro reto) | |
Escenario | Tres escenarios libres |
un onde se desenvolve todo o programa Un para cando se perde un para cando se gaña |
Para iniciar o programa | ![]() |
|
Comandos mínimos para facelo |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Truco 8
Como facemos decrecer unha variable
Truco 9
Como crear unha condición para cando ou ben pase unha cousa ou outra cousa