Por que escollemos Python?

... concibida para ser de utilidade a alumnado das diferentes titulacións e, tamén, a cidadáns en xeral interesados en ter os coñecementos precisos para ir dando forma, coas súas propias mans e co seu maxín, aos seus primeiros programas.

... durante as 30 horas de formación do Obradoiro de introdución á programación as persoas inscritas aprenden programación básica, abordando conceptos como o secuenciado, a repetición e a decisión. A actividade aposta por empregar para a formación a linguaxe de programación Python, unha linguaxe de programación que salienta pola súa sinxeleza e por ser doada de manexar sen ter grandes coñecementos sobre arquitectura ou memoria.

Otro lenguaje muy en boga para aprender a programar es Python, un lenguaje de programación diseñado, entre otras cosas, con el objetivo de ser fácilmente legible, y a cuyo alrededor se ha creado una enorme y potente comunidad que ha desarrollado una gran cantidad de recursos tanto para expandir sus funcionalidades como para facilitar su aprendizaje. (Nos permitiremos recordar, además, que Python es el lenguaje que recomendamos para hacer ciencia de datos). Extracto de la entrada "Quiero aprender a programar. ¿Por dónde me pongo?".