Pues depende, porque el proceso para la Universidad y para FP es distinto:

FP. ORDE do 15 de xuño de 2016 pola que se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos para impartir ciclos formativos de formación profesional de grao medio e de grao superior en réxime ordinario e para as persoas adultas.

Artigo 20. Matriculación e renuncia á adxudicación

1. As persoas con praza adxudicada en cada fase do proceso teñen a obriga de formalizar a matrícula nos prazos que se indiquen. Para iso, poderán obter da aplicación informática un resumo individualizado da adxudicación que asinarán e entregarán no centro en que fosen admitidos.

2. No primeiro curso do réxime ordinario, quen non fose admitido na praza solicitada en primeiro lugar poderá renunciar á praza outorgada nos mesmos prazos establecidos para a matrícula a que fai referencia o punto anterior. Esta renuncia implica tamén desistir de todas as demais prazas solicitadas en opcións de menor preferencia a esa, permanecendo nas listas de espera das opcións con maior prioridade. Para iso poderán obter da aplicación informática un resumo individualizado da adxudicación, no cal marcarán a renuncia, e que asinarán e entregarán nun centro con oferta de formación profesional de grao medio ou de grao superior sostida con fondos públicos. Na páxina www.edu.xunta.es/fp estará habilitado un procedemento telemático para poder efectuar a renuncia.

3. As persoas solicitantes admitidas que non se matriculen ou non presenten renuncia no prazo indicado quedarán excluídas do proceso de admisión e procederase á súa escolarización ao final do proceso, se houber vacantes.

UniversidadMatrícula (Inicio de Grado):

Si aparece convocado en la titulación de su 1ª preferencia, deberá matricularse en el plazo correspondiente.

Si está convocado en una titulación y en espera en otra de mayor preferencia, podrá esperar a matricularse, reservándosele la plaza hasta que lo convoquen en la de mayor preferencia o se cubran todas las plazas en las titulaciones solicitadas preferentemente. Si se matricula en una titulación, estando en espera en otra de mayor preferencia, decaen sus derechos (tanto de mantenerse en la lista de espera como de matricularse) sobre el resto de titulaciones.

Si las titulaciones solicitadas con mayor preferencia están todas cerradas, deberá matricularse en la titulación en la que esté convocado.

Debe realizar la matrícula en los días correspondientes al listado en el que lo admitieron, a través de la web de la universidad donde se imparte la titulación.

Última modificación: martes, 17 de julio de 2018, 19:16