Glosario. Mulleres STEM. 100 ptos. 190119

Escolle a túa muller STEM, podes consultar estes enlaces:

La Tabla Periódica de las Científicas por Teresa Valdés Solís en Naukas con Licencia CC-BY-NC-SA

Atopaches onde está María Wonenburger? a muller que da nome á nosa Biblioteca.

Para facer a túa colaboración ao glosario clica en "Añadir entrada".

En concepto escribe o "Apellido, Nombre" da muller escollida.

En definición escribe algo da súa biografía (100 palabras) e cal foi a súa aportación científica (100 palabras). Non podes copiar/pegar nada, debes facelo coas túas propias palabras. Debes incluir algún enlace (con accesibilidade e que abra en xanela nova) a unha páxina que amplíe a información facilitada.

Criterios de Cualificación:

• Biografía. 100 palabras. 40 ptos.
  • Aportación científica. 100 palabras. 40 ptos.
  • Enlace co título de accesibilidade. 20 ptos.

Calificaranse as entregas realizadas entre o 20 de decembro e o 26 de xaneiro. Cada alumno/a debe engadir a súa Muller STEM e logo cada parella elixirá una das dúas propostas, será por acordo mutuo, para desenvolver o seu Scratch.

Navegue por el glosario usando este índice.

Especial | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | Ñ | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TODAS

Youyou, Tu

Mujer escogida por Joel Rojo Rial, 2D. Tu Youyou nació el 30 de de diciembre de 1930 en Ningbo (China). Actualmente tiene 89 años. Es química, médica y farmacéutica. Su investigación  se basó en la medicina tradicional china. En 2015 consiguió el premio nobel de medicina.