Programación 1718
Diagrama de temas
-
-
Plataforma de juego y creación de juegos.
-
ORIENTACIÓN
O alumnado que está a cursar estudos profesionais de música ou danza pode solicitar as Becas do MEC (convocatoria 2017/18) para estar informado puntualmente recoméndovos seguir a web "Dudas Becas MEC".
Guía de presentación paso a paso.
Excelente entrada explicativa en Orienta Galicia.
Principales errores al solicitar una Beca MEC.
El MEC se renueva publicando videotutoriales para presentar la beca 2017/18.
-
Comezaremos este curso Presentándonos tanto en persoa como virtualmente e estableceremos como canle de comunicación o correo electrónico de Gmail.
Falaremos un pouco do que os vosos compañeiros fixeron o curso pasado e valoraremos as vosas suxestións ou inquedanzas para intentar axustar os contidos aos vosos intereses.
Coñeceremos a plataforma de traballo online, SCRATCH, e comezaremos deseñando a personaxe protagonista das vosas historias.
Paralelamente veremos o funcionameto das Plataformas Educativas como Moodle e tamén teredes que cultivar o voso pensamento crítico reflexionando sobre temas de actualidade que vos afectan moi directamente, neste primeiro trimestre sobre Grooming, Sexting e Sextorsión.
-
Os videotitoriais do curso de Programación 2017/18.
-
Agora que xa coñecedes as ferramentas de traballo e a dinámica do curso comeza a fase máis creativa, onde os RETOS propostos non teñen unha solución concreta senon que será a vosa imaxinación a que vos indique o que facer, e será o traballo de programación en euipo o que o desenvolverá.
Neste momento incorporamos recursos alleos ás nosas producións e temos que saber que podemos empregar para respectar os Derechos de Autor y la Propiedad Intelectual referenciando axeitadamente. Coñeceremos as Licencias Creative Commons e licenciaremos as nosas creacións con CC-BY.
Comenzaremos cunha historia de labirintos e logo unha sobre CULLEREDO. Polo de pronto votádelle un ollo ao capítulo 7 do seguinte libro Videotitoriais SCRATCH. ou ao capítulo Laberinto do Recurso de eXeLearning Taller de Programación con Scratch.
Programa do trimestre:
- Laberintos. 200 ptos. 21 de xaneiro.
- Descubrir CULLEREDO. Planificación. 50 ptos. 4 de febreiro.
- FORO Redes Sociais e Identidade Dixital. 100 ptos. 11 de febreiro.
- Vacacións de Entroido: do 10 ao 14 de febreiro.
- Descubir CULLEREDO. O xogo. 150 ptos. 4 de marzo. Vacacións de Semana Santa desde o 24 de marzo ao 2 de abril.
- NON SE AVALIARÁ NADA REALIZADO OU ENVIADO LOGO DO 11 DE ABRIL.
ENLACES RECOMENDADOS: Estudios ieseba16_laberintos e ieseba16_Culleredo.
-
Colección de listas de reprodución sobre Scratch.
-
Estades en 2º da ESO e moi posiblemente todos vós teñades un smartphone. Con él teredes acceso a internet en todo momento a través dun plan de datos ou ben en determinados lugares que teñan WiFi. Lembrade que hai redes WiFi privadas e seguras con contrasinal como a da vosa casa ou públicas, con ou sen contrasinal, onde debedes ter máis coidado.
Unha vez dado o paso anterior o seguinte, tarde ou cedo, será o emprego das Redes Sociais. A realidade é que a maioría experimentará sen o apoio/consello dun adulto que, aínda que non sexa un experto nas mesmas, si tería o xuízo e sentido común que da a experiencia dos anos. Tanto se contades con ese apoio coma se non, convén ter unha información básica, tanto no relativo aos riscos como ás implicacións futuras do que realicemos nelas.
Adolescentes y Redes Sociales from Roberto Monseco Montes on Vimeo. (1)
Foro de preguntas e respostas no que non verás as intervencións dos compañeiros mentras non realices a túa.
Logo de lido e visionado todo o anterior, vai á miña intervención e resposta seguindo as instrucións alí detalladas..
Cualificación máxima 50 ptos para una intervención mínima de 400 palabras (40 ptos) e 2 enlaces (10 ptos). A reflexión deberá tocar os 7 recursos sinalados entre paréntesis.
Tempo estimado de documentación: 50 minutos. Lectura da presentación e da intervención, vídeos (27 minutos en total), 2 artigos de prensa dixital e 1 infografía.
Este é un Foro de Preguntas e Respostas no que non verás as reflexións dos teus compañeiros ata que non teñas feita a túa. Lembra que despois de enviada só tes 30 minutos para editala e corrixir algo.
Para responder:
- Clica en "Responder" logo de ler a miña intervención.
- COMEZA SAUDANDO AO PROFESOR/A.
- Unha vez termines, deixa o modo de Subscripción tal e como está, "No deseo recibir suscripciones ...", e clica no botón "Enviar al foro".
-
-
Escape Room - Matemáticas - Guerra de las Galaxias
-
Procedente de un curso para profesores.
Autora: Beatriz Cerdán
-
Site de encuentro de profesores y entusiastas de la gamificación educativa.
-
Con respecto a los tipos de juegos (mecánicas), que se pueden crear en la Plataforma Mobbyt, aparecen los más comunes como trivias, tarjetas de memoria, coincidencias e historietas electrónicas, entre otros. Como ya mencionamos, todos estos desafíos pueden ser agrupados secuencialmente dando lugar a un juego multinivel.
-
Nuestro Escape Room, que se describe a continuación es el primero que realizamos, por lo que no teníamos experiencia previa en este tipo de actividad. Ha sido planteado por la maestra María José Chicón la cual imparte docencia en 4º de Educación Primaria y Juan Carlos Gémar que imparte docencia en 2º de Educación Primaria.
Para su planteamiento hemos partido de dos proyectos realizados en clase con el alumnado. En 2º con el proyecto de detectives de monstruos, cuya misión se sitúa en Egipto y en 4º con el proyecto sobre los robots. Tanto en la creación del vídeo de motivación como en las pruebas se han tenido en cuenta ambas temáticas.
-
... a continuación tienes un formulario con el que podrás generar tu propio contador.
Puedes configurar una palabra clave que los usuarios deberán introducir para parar el contador. También puedes introducir una penalización. En el caso de que introduzcan un código incorrecto, se restará del tiempo disponible la penalización en minutos que hayas indicado.
-
Avaliación Extraordinaria de Setembro 2018
Indicacións xerais:
- Terá unha duración de 90 minutos e realizarase na Aula de Informática 1.
- É unha proba extraordinaria, non se pode realizar noutro momento ou lugar. A calificación-promoción da materia determinarase exclusivamente polo evidenciado nesta proba.
- Lembra que non se pode sair ata transcurridos 15 minutos do comezo da proba e non está permitido o acceso logo dese momento.
Indicacións para esta proba:
- Dado un Scratch base facilitado polo profesor, realiza unha reinvención e programa un pase de diapositivas.
- Enunciado resumido (faltan algúns detalles para o notable/sobresaliente):
- Reinventa este Scratch (enlace) e, utilizando a túa personaxe (a creada polo grupo na primeira avaliación), presenta as imaxes facilitadas como escenarios a intervalos de 3 segundos. Co último fondo deberás preparar unha pregunta ao usuario e segundo a resposta (axeitada o errada) apareza unha mensaxe/imaxe acorde.
- O enunciado e os criterios de cualificación estarán na Tarefa que se amosará aquí embaixo o dia do exame e será nela onde teñas que enviar o enlace ao teu Scratch.
-
-
Unicef
-
-
-
Cada equipo portaba una hoja de ruta, en la que aparecía una tabla con el itinerario que tenían que seguir. En cada tabla se explicitan las 6 mismas pistas pero con un orden alterado para que no coincidieran varios grupos en el mismo enigma. ¿Qué se considera un enigma en esta escape room didáctica? Cada pista conducía al equipo a uno de estos enigmas que debían resolver para poder conseguir la operación que tenían que realizar.
-
-
Referentes e Experiencias noutros centros.
-
1º e 3º premio no Concurso “Deseño de aplicacións informáticas coa ferramenta Scratch” na categoría de E. Primaria.
Completa explicación do proxecto.
-