Xogo de Variables e Clons. Programación e Creatividade. 100 ptos.13/03/2021.

Nesta ocasión volvedes a ter liberdade creativa pero coas seguintes características:

  • Debe conter variables, a lo menos 2 marcadores (vidas, tempo, puntos, ...)
  • Debe traballar con clones (enemigos a destruir, obxectos a recoller, ...)
  • Se a elección é unha variante do Flappy Bird debedes simular a gravidade, é dicir, o obxecto cae por si mesmo, serán os cursores os que o manteñan no aire. E tamén dispoñer de dous marcadores (dúas variables).
  • Sempre deben existir varias pantallas ou niveis, mínimo 2 de xogo, logo a portada explicativa e a de remate.

Tutorial (5 vídeos). Polbo invaders en Octopus. Tutorial (3 vídeos). No vos olvidedes de pasar pola web de Programamos, do mellorciño de Scratch en español. En especial estas clases virtuais creadas para estes momentos de confinamento, destaco a Clase 11 "Almacenando información en variables" e a Clase 16 "Usar clones en Scratch".

Procedemento de entrega e Criterios de Cualificación:

  • Envía o enlace ao Scratch (páxina do proxecto) na túa conta (título enlazado que abra en xanela nova). 10 ptos.
  • Variables (marcadores de vidas, puntos, ...). 10 ptos.
  • Clons. 10 ptos.
  • Pantallas ou Niveis. 10 ptos cada un hasta un máximo de 20 ptos.
  • Pantalla inicial explicativa ou introdutoria da historia. 10 ptos.
  • Pantalla final (unha para gañador e outra para perdedor). 20 ptos.
  • Creatividade: 20 ptos. Advertencia: ningún obxecto/disfraz e ningún escenario/fondo pode ser copia dun alleo xa existente noutro Scratch, de producirse non se obtén calificación por este apartado.

A cualificación máxima obterase entregando correctamente a tarefa antes das 23:55 do día sinalado no título da tarefa.

As entregas posteriores terán un desconto do 10% semanal en concepto de retraso ata un máximo do 40%.

As entregas posteriores á primeira cualificación do profesor (máximo 3) para corrixir ou mellorar nota terán un desconto do 10% en concepto de axuda do profesor.