Xogo de Variables e Clons. Programación e Creatividade. 100 ptos. 25 de abril. Voluntaria

Nesta ocasión volvedes a ter liberdade creativa pero coas seguintes características:

  • Debe conter variables, a lo menos 2 marcadores (vidas, tempo, puntos, ...)
  • Debe traballar con clones (enemigos a destruir, obxectos a recoller, ...)
  • Se a elección é unha variante do Flappy Bird debedes simular a gravidade, é dicir, o obxecto cae por si mesmo, serán os cursores os que o manteñan no aire. E tamén dispoñer de dous marcadores (dúas variables).
  • Sempre deben existir varias pantallas ou niveis, mínimo 2 de xogo, logo a portada explicativa e a de remate.

Procedemento de entrega e Criterios de Cualificación:

  • Envía o enlace ao Scratch (páxina do proxecto) na túa conta. Título enlazado, que abra en xanela nova e co título (terceira caixa de texto) "Enlace ao Scratch. Abre en xanela nova". 10 ptos.
  • Variables (marcadores de vidas, puntos, ...). 10 ptos.
  • Clons. 10 ptos.
  • Pantallas ou Niveis. 10 ptos cada un hasta un máximo de 20 ptos.
  • Pantalla inicial explicativa ou introdutoria da historia. 10 ptos.
  • Pantalla final (unha para gañador e outra para perdedor). 10 ptos.
  • Creatividade: 30 ptos. Advertencia: ningún obxecto/disfraz e ningún escenario/fondo pode ser copia dun alleo xa existente noutro Scratch, de producirse non se obtén calificación por este apartado.

Esta tarefa é voluntaria e para os que xa acadaron o notable na 2ª avaliación