Tarefa 2.2. Mulleres STEM. Documentación. 50 ptos. 190202.
Tarefa de entrega individual e realización por parellas. 50 ptos. Data de Entrega 26 de xaneiro, 2 de febreiro. O 2 9 de febreiro péchase o Aula Virtual e as entregas realizadas entre o 26 e o 2 terán un desconto de 10 ptos.
Neste 2º RETO tes que Deseñar un Xogo-Historia ambientado na Muller STEM escollida na túa conta persoal de Scratch.
O xogo-historia debe incluir unha imaxe de portada realizada na que a túa personaxe saúde ou presente á muller, cuxa imaxe tamén pode estar nesta portada.
Tes internet para investigar e/ou inspirarte pero xa te recomendo os capítulos 5 (Videotitoriais de Héctor de las Heras) e 6 (Videotitoriais de Sergio Palay) do Libro "Videotitoriais SCRATCH" que tes nesta Aula Virtual.
Tamén podes ollar o estudios dos cursos pasados: ieseba_16_Culleredo e Culleredo_1718 nos que o tema central era Culleredo.
Entrega:
Unha vez rematada a edición da información copia a URL do teu Proxecto, que terá unha estrutura similar a https://scratch.mit.edu/projects/133458458/#player.
- Clica embaixo en "Agregar Tarea" e na caixa de texto que se abre escribe o título do teu proxecto e o teu nome (autor).
- Selecciona o Título.
- Clica na icona das cadeas (Insertar/Editar hipervínculo) e pega na caixa superior a URL do teu proxecto (Botón Dereito - Pegar)
- Escolle "Abrir en ventana nueva" na caixa de texto "Destino".
- Escribe na caixa de texto "Título": "Ligazón ao proxecto en Scratch. Abre en xanela nova".
- Remata clicando en "Insertar". Xa tes o teu Proxecto enlazado (o título está en azul).
- Ahora envía a túa tarefa clicando no botón "Guardar Cambios".
Esta tarefa recolle a puntuación da parte documental do vosa historia sobre Culleredo. As características creativas cualificaranse na segunda parte desta tarefa.
Envía o enlace (hiperenlazado [azul]) ao teu Scratch sobre Culleredo antes do 4 de marzo. O 11 de marzo péchase o Aula Virtual.
Criterios de cualificación (50 ptos):
- Título hiperenlazado que abra en xanela nova con texto accesible (título). 10 ptos.
- Scratch con título descriptivo. 10 ptos. ("Nome Apelido" e "Tema")
- Instrucións. 10 ptos.
- Créditos. 10 ptos.
- Referenciado de imagen Creative Commons incorporada (Título, Autor, Alojamiento, Licencia). 10 ptos.
- Etiquetas: MulleresSTEM e ieseba18. 10 ptos. (parece ser que en la nueva versión no se pueden poner etiquetas).
Se non hai envío ou entrega non hai cualificación, aínda que si exista o xogo e se tivera entregado na outra parte ou tarefa. O enlace será ao xogo na conta persoal en Scratch do remitente.
Exemplo de referenciado dunha imaxe, neste caso dun gatiño no banco de imaxes PLiXS:
Kitten Young Mammal de Quangpraha en PLiXS con licencia CC0.