Tarefa 2.3. Mulleres STEM. Creatividade. 100 ptos. 190209. REABERTO PARA NOVAS ENTREGAS ata o 20/04/2019.

Tarefa de entrega individual e realización por parellas. 50 ptos. Data de Entrega 2 9 de febreiro. O 9 16 de febreiro péchase a tarefa. As entregas realizadas entre o 2 e o 9 terán un desconto de 10 ptos.

Tarefa 2.3. Mulleres STEM. Creatividade. 100 ptos. 190209. REABERTO PARA NOVAS ENTREGAS (ou ligazón rotas) ata o 20/04/2019. (4/04/19) DESCONTO POR ENTREGAS FORA DE PRAZO: 20 PTOS.

Neste 2º RETO tes que Deseñar un Xogo-Historia ambientado na Muller STEM escollida na túa conta persoal de Scratch.

O xogo-historia debe incluir unha imaxe de portada realizada na que a túa personaxe saúde ou presente á muller, cuxa imaxe tamén pode estar nesta portada.

Tes internet para investigar e/ou inspirarte pero xa te recomendo os capítulos 5 (Videotitoriais de Héctor de las Heras) e 6 (Videotitoriais de Sergio Palay) do Libro "Videotitoriais SCRATCH" que tes nesta Aula Virtual.

Tamén podes ollar o estudios dos cursos pasados: ieseba_16_Culleredo e Culleredo_1718 nos que o tema central era Culleredo.

Entrega (tes que repetir o xa feito na primeira parte da Tarefa Mulleres STEM):

Unha vez rematada a edición da información copia a URL do teu Proxecto, que terá unha estrutura similar a https://scratch.mit.edu/projects/133458458/#player.

• Clica embaixo en "Agregar Tarea" e na caixa de texto que se abre escribe o título do teu proxecto e o teu nome (autor).
  • Selecciona o Título.
  • Clica na icona das cadeas (Insertar/Editar hipervínculo) e pega na caixa superior a URL do teu proxecto (Botón Dereito - Pegar)
  • Escolle "Abrir en ventana nueva" na caixa de texto "Destino".
  • Escribe na caixa de texto "Título": "Ligazón ao proxecto en Scratch. Abre en xanela nova".
  • Remata clicando en "Insertar". Xa tes o teu Proxecto enlazado (o título está en azul).
  • Ahora envía a túa tarefa clicando no botón "Guardar Cambios".

Criterios de cualificación (100 ptos):

• Dado o carácter creativo non procede listar obxectivos, os 100 ptos irán para os máis creativos e de ahí proporcionalmente cualificaranse os demáis.

Ideas ou Suxestións (cada unha podería corresponder cun 10% da nota):

• Imaxes Creative Commons referenciadas (se non se pode comprobar a súa licencia non serán tidas en conta).
  • Nivel de interacción co usuario ou xogador.
  • Número de escenarios ou niveis.
  • Efectos visuais.
  • Efectos sonoros.
  • Inclusión de mapas (google maps).
  • Menú de opcións no comezo do xogo.
  • Marcadores (nivel de pantalla, puntos, ...)
  • Páxina final de despedida e cos créditos.
  • Otros.

Se non hai envío ou entrega non hai cualificación, aínda que si exista o xogo e se tivera entregado na outra parte ou tarefa. O enlace será ao xogo na conta persoal en Scratch do remitente.