Tarefa 01.07: Presentación na Comunidade Privada.

Se xa tes activado o teu Google+ terás recibido unha invitación do teu profesor para participar nesta Comunidade de Google+ INFOREBA_1516_PRIVADA, unha comunidade á que só o alumnado de Informática de 4º da ESO do curso 2015-16 ten acceso e pode publicar/comentar.

Acepta a invitación. Busca no lateral esquerdo a publicación "01.Presentándonos" e logo comeza a túa primeira intervención falando da temática que escolliches para o teu blog e que che está a parecer o curso de informática, ata onde pensas chegar nos estudios (ciclo/grao), etc. O artigo deberá ter unha extensión mínima de 5 liñas ou 50 palabras.
Envía nesta tarefa a url directa ao teu post na Comunidade Privada.

Segue estas instrucións para que cando teñas enviada a tarefa e comprobes a túa url obteñas algo así:

Imaxe do post de presentación do blogue persoal

Para obter a url da túa publicación segue estas instrucións para enviala ao AV:
Imaxe do post de presentación do blogue na Comunidade de G+Imaxe do post de presentación do blogue na Comunidade co menú aberto.Imaxe da url directa ao post de publicación do blogue na Comunidade