Informática 4º ESO IESEBA 1213
Esquema de temas
-
En certa ocasión preguntáronlle a Einstein:
Cal é a velocidade do son?; ao que respondeu:
Non o sei, procuro non cargar a miña memoria con datos que podo atopar en calquera manual, xa que o gran valor da educación non consiste en atiborrarse de datos, senón en preparar ao cerebro para pensar pola súa propia conta e así chegar a coñecer algo que non figure nos libros (Wikiquote:Albert Einstein).
Vía: ¿Con las TIC se aprende más? de Juan José de Haro en EDUCATIVA
-
Go!Animate
Imos realizar un vídeo-cómic con Go!Animate, recurso web onde vos debedes rexistrar a modo individual empregando as vosas contas persoais.
O obxectivo é crear unha menxase divulgativa sobre un dos cinco temas que os vosos compañeiros do curso pasado traballaron mediante as respectivas presentacións colaborativas. Aquí tedes os enlaces:
Usurpación de identidade_inforeba_1112
Adicción a internet_inforeba_1112
Primeiro debedes elexir un tema e logo vos anotades no seguinte Formulario de Google Docs (só para usuarios inforeba.0x.xx), facédeo rápido porque non pode haber máis de 10 equipos traballando sobre o mesmo tema.
Podes ver este vídeo-tutorial (en inglés).
Entra en Go!Animate e rexístrate coa túa conta persoal de gmail.
-
Hola amigos:
Una vez, hace mucho tiempo le dije a mi padre que sacaba buenas notas por la información que me aportó mi blog, pero en realidad es porque estudio mucho. A continuación, os pondré las verdaderas razones por las que dejar a tu hijo tener un blog:
1: El blog le ayuda a aprender a redactar y a leer más, porque a veces tienes que leer cosas de otras páginas para obtener más información. Por ejemplo: El artículo de " Nuevo Audi TT RS "
2: Tener un blog le ayuda a desarrollar la imaginación. Por ejemplo, cuando te imaginas lo que vas a escribir el día de hoy...
3: Aprenden a buscar información al buscar para escribir sobre lo que contar en su blog, todos los días leo las noticias. Por ejemplo yo he aprendido a buscar información, al buscar para escribir el artículo sobre " Información sobre terremotos"
4: Se dan cuenta de las cosas que pasan a su alrededor Esa búsqueda de información nos obliga a estar atentos a los que pasa.
5: Somos más populares entre mis amigos, por ejemplo, siguen mi blog y lo ven muchas veces, y ellos se lo cuentan a más gente y esa gente mira el blog
6: Como no se me ocurrían más le pregunte a mi padre y me dijo:
- Porque, los niños, al igual que los adultos, necesitan saber sobre Internet para su futuro. Es tan importante cómo saber inglés. -
Google+
En breve recibiredes na vosa conta persoal de Gmail un correo no que eba (inforeba@gmail.com) vos engadiu a Google+, seguide o seguinte titorial para incorporalo a un dos vosos círculos que teredes que crear.
Titorial: Círculos_G+_01
Posteriormente recibiredes un correo de eba con instrucións para que teñades nun grupo os enderezos dos vosos compañeiros de grupo-aula e tamén nun círculo.
Titorial: Círculos_G+_02
Neste tema imos aprender todos (alumnos e profesores) ao mesmo tempo e, como en todo proceso de aprendizaxe, aprenderemos dos nosos erros. Polo de agora este esquema pode ser o noso proceso de traballo (mentres no no cambiemos). -
EDICIÓN FOTOGRÁFICA
Clica na imaxe para acceder á páxina de Axuda en Acción e averigüar máis sobre o tema. Se queres FIRMAR clica aquí (Angel Acción xa o fixo, pediranche Nome e Apelidos, correo electrónico e código postal) -
Google Maps
Neste tema imos traballar con Google Maps e explorar algunhas das súas posibilidades.
-
-
CREA O TEU QR
A modo de introdución mira esta presentación:Filtro QR no Scoop.it de Tecnología de Angel.
Filtro QR no Scoop.it de Ciencia y Tecnología de Gumer
Para ler códigos QR no ordenador sen empregar a webcam temos o seguinte enlace no que subindo a imaxe do QR ou a súa URL danos o enlace á información que agocha: http://zxing.org/w/decode.jspx
Para o móvil terás que mirar no teu market as opcións dispoñibles, no meu Android instalei QR Droid.
QRreader é un lector de códigos moi recomendado para instalar no PC e empregar a webcam en lugar do móvil, claro que neste caso temos que levar o QR impreso.
Neste tema ides traballar seguindo unha WebQuest, clica na imaxe para comezar:
Se estas no instituto e non vai internet podes consultar a WebQuest no Servidor do Centro
-
Edición Audiovisual. Audacity, Podcast, Movie Maker, YouTube,...
Xa que estamos co tema audiovisual botádelle un vistazo a este fantástico vídeo realizado por Dalmacio coa axuda do editor de vídeo Sony Vegas:
-
Twitter sin sustos (para adolescentes) es una infografía publicada en el blog de Alfredo Vela y Social Media TIC`s and Training S.L.
@angelaccion
-
LICENCIAS CREATIVE COMMONS
-
Portfolios, actividade voluntaria ou de recuperación.
Se xa remataches o curso e queres ampliar (coñecementos e nota) ou necesitas méritos para superar a materia en xuño podes realizar un vídeo onde recollas de xeito crítico e autocrítico as actividades realizadas neste curso dun xeito similar aos que podes visionar a continuación.
Se te decides a levalo a cabo terás que enviar a inforeba@gmail.com o enlace ó vídeo realizado e que deberá estar aloxado en in
-
CAIXÓN DE SASTRE ou o que nos quedou no tinteiro