Programación 1819
Weekly outline
-
-
Os primeiros días do curso adicarémolos a:
- Presentarnos á comunidade de aprendizaxe mediante un Foro de Presentación.
- Familiarizarnos co espazo da aula virtual.
- Establecer as canles de comunicación, correo electrónico (creación de conta e envío de correo de presentación).
- Crear a conta individual en Scratch.
- Publicar o noso primeiro Scratch, "Ola Mundo".
- Envío da primeira tarefa.
Corrector galego, OrtoGal, emprégao para mellorar a túa redacción antes de participar nos Foros ou de enviar as Tarefas.
Actualización do teu Perfil nesta Aula Virtual, se precisas axuda olla este vídeo.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
XOGO CON VARIABLES E CLONS
Xogo con 3 pantallas/niveis/plataformas mínimo que incluirá 2 marcadores (vidas, puntos, tempo, etc.) e "Clones", copias dun obxecto que irán aparecendo/movendo e desparecendo segundo se programe (naves a destruir, obxectos a recoller [recoller todos ou uns si e outros non]).
Tutorial (5 vídeos). Polbo invaders en Octopus. Tutorial (3 vídeos).
-
-
-
-
Cifrador César, escrebe o texto e a aplicación devólvecho codificado.
-
-
-
-
-
-
algoritmos como sesión inicial?????
-
- ¡Bienvenido(a)!
- ¡Tortugas!
- Conoce a Tina
- Moviéndose
- Tina dice: ¡Hola!
- Colores
- La Pluma de Tina
- La Cuadrícula de Tina
- Haciendo círculos
- Repitiendo con listas enlazadas
- Varias tortugas
- Declaraciones Condicionales
- Funciones
- Pon en práctica lo que acabas de aprender
- ¡Lo hiciste!