Robótica 1617
Esquema de temas
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Xeral
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Año 2029, Tokio, Japón. La mercancía del momento son cerebros humanos que una mente maestra “hackea” a través de un robot. Es inteligencia artificial al límite, es decir, que ha sobrepasado el control humano… Así es el mundo del manga japonés Ghost in the Shell que estrenó una versión cinematográfica este año, estelarizada por Scarlett Johansson.
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Proposta para a 3ª Avaliación.
Dado que todos cursades TIC 1 será nesa materia na que aprenderedes a debuxar en 3D con vistas a imprimir os vosos deseños nas impresoras 3D do taller.
Redistribución de equipos, pasamos dos 3 equipos existentes a 5.
Inspiración para outras propostas: Liga nacional de robótica.
Nas sesións de Robótica:
- 1 s/s: deseño de elementos imprimibles para Tecnoloxía de 3º.
- Soporte de miniservo para barreira de aceso a un aparcadoiro.
- Semáforo coches.
- Semáforo peatóns.
- Outras ideas: ....
- 1 s/s:
- Misión robótica. Deseño dun escenario e programación do robot Ranger para a resolución da misión "Exploración robotica en ... Marte" (páxina 3 destas Bases) 3 equipos.
- Brazo robótico. Deseño e programación. 2 equipos.
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Vídeo y código.
- 1 s/s: deseño de elementos imprimibles para Tecnoloxía de 3º.