TIC 1º BACH IESEBA 1617
Diagrama de temas
-
General
-
"Si te exhibes, no trabajas" ou "Una foto en bikini en Linkedin y estás descartada" son dous bos artigos para reflexionar sobre as RRSS e o Curriculum Vitae. Pensade que o voso blogue pode constituirse nun futuro portafolio e mesmo tomade conciencia da imaxe dixital que estades a amosar.
-
Hay una amplia gama de herramientas de privacidad, junto a los productos de Facebook como Grupos y Páginas, que permiten a los profesores y educadores hacer las diferentes partes de sus vidas visibles para diferentes personas de manera rápida y fácil. Es importante que en el marco de la utilización de su auténtica identidad en Facebook, sólo tenga un perfil. Antes de empezar a usar Facebook en el aula es posible que desee tomar un poco de tiempo para comprobar la configuración de privacidad para asegurarse de que se sienta cómodo con lo que está compartiendo con la gente de la escuela.
-
Seleccionar y recomendar (preparar una tarea).
-
La UE avanza hacia la regulación de los robots y su impacto en la sociedad, el empleo y la relación con humanos
Una de las cuestiones que preocupan en torno a los avances en inteligencia artificial es su relación con los humanos, sus creadores. El informe considera que existe una posibilidad de que las IA "puedan sobrepasar la capacidad intelectual humana de una forma que , si no estamos preparados, pueda suponer un reto para la capacidad humana de controlar su propia creación y, e consecuencia, quizá también su capacidad para estar al mando de su propio destino y asegurar la supervivencia de la especie".
Leer mas: http://www.europapress.es/portaltic/sector/noticia-ue-avanza-regulacion-robots-impacto-sociedad-empleo-relacion-humanos-20170117100705.html
(c) 2015 Europa Press. Está expresamente prohibida la redistribución y la redifusión de este contenido sin su previo y expreso consentimiento.Comentar este hecho: al copiar y pegar aparece el mensaje anterior y se añade automáticamente el enlace y la advertencia. Derecho de cita con fines educativos.
-
ORIENTACIÓN ACADÉMICA
Foro: 1 URLs: 4 Página: 1 -
Libro: 1 URLs: 8 Tareas: 12 Foro: 1 Página: 1 Archivos: 2 Área de texto y medios: 1
-
App Lab de Code.org é un entorno de programación que nos permite deseñar aplicacións sinxelas. O deseño pódese facer codificando mediante bloques ou con Javascript (se traballamos con un podemos ver o outro simultáneamente) e logo compartir a aplicación rápidamente (en inglés).
Tendencias en Apps (para el 2017/18).
Clica na seguinte imaxe para analizar o traballo realizado polo IES Sánchez Cantón de Pontevedra.
Áreas de texto y medios: 6 URLs: 29 Página: 1 Tareas: 8 Foros: 3 -
3ª Avaliación. Itinerarios personalizados.
Realizar unha páxina web con WIX, ou similar; ao xeito dos alumnos de José Julián Prieto exposto neste artigo.
Colaborar coa WEB do alumnado:
Realización de videotitoriais para a canle formativa da asociación (fonte inspiradora)
Realización de tutoriais sobre Apps recomendadas (por exemplo, CamScanner para fotografiar apuntes e telos en pdf). Poderíase comezar por "Apps educativas validadas por docentes"
Audiovisual para Concurso BiblioEBA, 17 maio, ¿temáticas? ¿temáticas e "creativo-experimental"? similar a "Sabrina González, la nueva Einstein" (homenaxe ás promesas e non aos defuntos).
Infografía: Decálogo Probidade Académica.
Realizar a mesma App da 2ª avaliación pero con Android Studio 2.3 (ver artigo en El Androide Libre)
Explorar las posibilidades de Stripgenerator, echadle un vistazo a la galería de malamaestra (es de Lengua).
Entrada de blog compendio de todo el trabajo de la App recogiendo muchas de las operaciones realizadas y no expuestas adecuadamente (sesiones fotográficas, redes sociales, permisos de utilización de imágenes, páginas web de apoyo, logos, animaciones, ...)
Entrada de blog de las app del curso, tarea de recopilación.
Exposiciones explicativas de cómo se hicieron algunas cosas, ¿por qué algunas apps tienen muchas fotos en los 10 Mb de la app?, realización de vídeos, animaciones, solicitud de permisos de publicación, etc.
App del IES.
BookTralier. Concurso BiblioEBA. Similar á proposta do Festival de Cine BT-2017 (poderíamos participar)
Experimentar este traballo de 6º de primaria sobre Realidade Aumentada "Museos virtuais de arte con CoSpaces", investigar o proceso de realización e creación un proxecto similar con CoSpaces.
URLs: 6 -
¡VAMOS A HACER CINE!
Concurso 'Participa Méliès'
Actualmente los jóvenes viven en un entorno social y cultural plagado de imágenes y pantallas. Este contexto ha motivado que la educación audiovisual se incorpore como competencia transversal a los currículos educativos.
Si sois profesores y profesoras de Primaria, Secundaria o Bachillerato y queréis trabajar la expresión visual o explicar el cine en el aula, os proponemos una fórmula sencilla e imaginativa para aproximar al alumnado al mundo de las imágenes en movimiento.
El concurso "Participa Méliès" os ofrece la posibilidad de demostrar vuestro ingenio a partir de los trucajes creados por Georges Méliès.
¿Cómo podéis participar? Realizad un vídeo con vuestros alumnos utilizando cualquiera de los dispositivos de grabación de los que dispongáis y compartidlo en la plataforma www.participamelies.com.
¡Poned a prueba vuestra creatividad en clase para ilusionar a los espectadores… y podréis ganar uno de los premios del concurso!
Fonte orixinal: https://www.educaixa.com/es/-/georges-melies-la-magia-del-cine
Pamarés das anteriores edicións, non vos podedes perder "El pequeño hipster".
Secuencia informativa:
- O Concurso. Recursos para escolas.
- Como facer cine?: Como facer unha cortametraxe (pdf), Guía de creación audiovisual (recurso didáctico coa planilla de planificación e o seu manual de instrucións).
Consellos logo da miña experiencia:
Celtx. Logo de rexistrado (envían correo de confirmación) ir a "Mi Cuenta" e cambiar idioma a "Español". Non parece doado, deixalo para Imaxe e Son (se cadra).
Lightworks. Descargada a versión para Windows (64 bits, depende do equipo pode ser tamén o de 32 bits). Demasiado complexo para aprender e traballar nun mes, deixalo para Imaxe e Son.
Completar a planilla de planificación en papel será unha das tarefas avaliables.
-
BOOKTRAILERS AND VIDEOSTORYTELLING
- Booktrailer: Resume en vídeo dun libro ou fragmento do mesmo. Duración máxima: 4 minutos.
- Videoclips: Expresión audiovisual que acompaña a unha canción. Duración máxima: 6 minutos.
- Experiencias didácticas: Peza audiovisual con claro obxectivo didáctico. Duración máxima: 8 minutos.
Bases do Concurso (pdf).
A incorporar nas tarefas de avaliación:
- Sinopsis (máximo 150 palabras)
- Material adicional (cartel promocional, fotografías do making of, fotogramas do vídeo, fotografía do director ou do equipo, etc.)
URLs: 6 -
Materiais:
Autorización para a difusión na rede dun audiovisual escolar.
Recursos:
No lateral esquerdo deste Aula Virtual tedes bloques temáticos de recursos e ferramentas. A premisa deste traballo é a do respecto dos dereitos de autor, o licenciado CC das producións e o correcto referenciado das fontes empregadas.
Tarea: 1 Página: 1 -
PROBA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO
4 de setembro, Aula de Informática 1, de 16:30 a 18:00.
Dado que unha dinámica propia de todos os traballos de TIC é a publicación no voso blogue persoal dos mesmos, que na segunda avaliación realizastes unha aplicación con AppInventor e que na primeira traballáchedes coas Normas APA, a estrutura desta proba extraordinaria de setembro será similar ao seguinte:
Entregaredes na tarefa situada baixo esta etiqueta o enlace á entrada do voso blogue onde publicaredes o traballo realizado nesta proba.
Esa entrada de blogue debe conter: título, texto explicativo, imaxes, enlaces, unha presentación de drive embebida e tamén un vídeo.
Un contido avaliable será a inclusión dunha das imaxes empregadas na vosa App que teña licencia CC e que teredes que referenciar ao seu pe segundo as Normas APA pero engadindo a licencia e enlazando cada unha das súas partes (os enlaces abrirán en xanela nova e terán títulos que indiquen o que fan cando colocamos o cursor sobre eles [accesibilidade]).
A entrada versará sobre a explicación dos bloques de programación de AppInventor empregados na vosa App.
A entrada incluirá o enlace ao .aia aloxado na vosa carpeta persoal de Drive compartida co profesor (consultarase o seu interfaz de programación).
A aplicación que deseñastes no curso debería ter incluído a lo menos dúas Screen, etiquetas, botóns e imaxes (comprobarase a programación).
Tarea: 1 -
Corrección da proba extraordinaria de setembro de 2017.
A presentación embebida pode ser calquera das realizadas no tema das Apps durante o curso (5%).
O vídeo embebido calquera titorial empregado (5%).
Obrigatorio o enlace ao .aia para comprobar programación.
Imaxe referenciada no blogue (20% da nota), referencia básica más licencia e enlaces de cada unha das súas partes abrindo en xanela nova e cumprindo accesibilidade.
A entrada incluirá capturas de pantalla dos bloques de programación e o seu comentario (50%).
Estética da entrada (composición de textos e imaxes, tipografía, cores,...), título axeitado, expresión, enlaces, ... (20%).
URLs: 2 -
URLs: 5