HORA DE LER_Propostas de traballo
Esquema semanal
-
-
PROPOSTA: Lectura dramatizada para 2º ESO ou para o mes de xaneiro (mes no que os RRCC expulsaron aos árabes da P.I.
ACTIVIDADE: Analizar os dous puntos de vista (verdades e mentiras dos dous puntos de vista)
-
-
Anexo I: Listado de alumnado de 2º Bacharelato que irá á biblioteca en HORARIO LECTIVO
Anexo II: Calendario HORA DE LER
Anexo III: Listado de alumnado, por grupos, con nª de usuario.
Anexo IV: Proposta de actividades da Biblioteca para o curso 2024/2025
Anexo V: Texto inicial para a PRIMEIRA SESIÓN DA HORA DE LER.
Autor: Agustín Fernández Paz
Título: "Onde hai unha biblioteca hai unha luz"
Actividades: Incluidas no documento adxunto.
-
NIVEL: 3º e 4º ESO
TEMAS: Familia, privacidade, ELA, distintos tipos de familias e a importancia do rexistro civil das mesmas. Importancia de ler as noticias, sen quedarse cos titulares,
ASPECTOS A TRABALLAR:
1.- Que lles suxire o título, antes de ler o artigo.
2.- Lectura silenciosa do artigo en pequenos grupos ou parellas.
3.- Escoller, personalmente, unha palabra que lles suxire o artigo, logo da súa lectura. Nunha folla, de grupo, deben escribir a citada palabra (xunto ao seu nome)
4.- Comentar as principais ideas do texto en gran grupo.
5.- Preguntarlles se saben que é a ELA e que consecuencias ten.
6.- Alguén da clase coñece, entre a súa veciñanza, dalgunha situación que poda ser comparable coa narrada no texto.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
A Biblioteca Nacional Española ofrece, dende o confinamento da Pandemia, recursos educativos para dar a coñerce os seus fondos. Son materiais de todas as materias do noso sistema educativo: Linguas, ciencias sociais, ciencias naturais, filosofía, economía, matemáticas...
Ten recursos para o alumnado e os recursos para o profesorado.
Moi interesante pois traballa sobre documentos orixinais.
-