Weekly outline

  • TAREFAS: 1º ESO B/C_1ª Avaliación

    1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo

    2.- Elaboración dun cuestionario para as familias. Rexistrar as entrevistas e transcribilas nesta Aula Virtual.

    3.- Fabricación de instrumentos da música tradicional galega e fichas de datos (características e historia).

    4.- Exposición do material elaborado.

    5.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).

    6.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)

    7.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.

  • TAREFAS - 2º ESO A/B_1ª Avaliación

    1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo

    2.- Elaboración dun cuestionario para as familias. Rexistrar as entrevistas e transcribilas nesta Aula Virtual.

    3.- Fabricación de instrumentos da música tradicional galega e fichas de datos (características e historia).

    4.- Exposición do material elaborado.

    5.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).

    6.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)

    7.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.

  • TAREFAS: 3º ESO A/B_1ª Avaliación

    1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo

    2.- Investigación de que son pandereiteiras, grupos galegos e grupos da provincia de Pontevedra.

    3.- Cuestionario para indagar nas familias sobre a música tradicional no Concello de Gondomar. Rexistro das enquisas (Imaxe e/ou son)

    4.- Elaboración dun blog, cada grupo de traballo, no que reflictades a información recompilada.

    5.- Exposición do material elaborado.

    6.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).

    7.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)

    8.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.

  • TAREFAS: 4º ESO A/B_1ª Avaliación

    1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo

    2.- Investigación de que son pandereiteiras, grupos galegos e grupos da provincia de Pontevedra.

    3.- Cuestionario para indagar nas familias sobre a música tradicional no Concello de Gondomar. Rexistro das enquisas (Imaxe e/ou son)

    4.- Elaboración dun blog, cada grupo de traballo, no que reflictades a información recompilada.

    5.- Exposición do material elaborado.

    6.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).

    7.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)

    8.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.

  • ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS

  • VÍDEOTECA