PROXECTO COMPETENCIAL_O resón das cantareiras/pandeireteiras no Val Miñor_Curso 2024-2025
Esquema semanal
-
-
Aquí podedes consultar o que imos facer todas as sesións de clase, por meses, por se non podedes asistir a clase nalgún momento.
-
Aquí podedes consultar o que imos facer todas as sesións de clase, por meses, por se non podedes asistir a clase nalgún momento.
-
Aquí poderedes consultar artigos de interese para o desenvolvemento do noso Proxecto Competencial (Curso 2024/2025)
-
1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo
2.- Elaboración dun cuestionario para as familias. Rexistrar as entrevistas e transcribilas nesta Aula Virtual.
3.- Fabricación de instrumentos da música tradicional galega e fichas de datos (características e historia).
4.- Exposición do material elaborado.
5.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).
6.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)
7.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.
-
1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo
2.- Elaboración dun cuestionario para as familias. Rexistrar as entrevistas e transcribilas nesta Aula Virtual.
3.- Fabricación de instrumentos da música tradicional galega e fichas de datos (características e historia).
4.- Exposición do material elaborado.
5.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).
6.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)
7.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.
-
1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo
2.- Investigación de que son pandereiteiras, grupos galegos e grupos da provincia de Pontevedra.
3.- Cuestionario para indagar nas familias sobre a música tradicional no Concello de Gondomar. Rexistro das enquisas (Imaxe e/ou son)
4.- Elaboración dun blog, cada grupo de traballo, no que reflictades a información recompilada.
5.- Exposición do material elaborado.
6.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).
7.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)
8.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.
-
1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo
2.- Investigación de que son pandereiteiras, grupos galegos e grupos da provincia de Pontevedra.
3.- Cuestionario para indagar nas familias sobre a música tradicional no Concello de Gondomar. Rexistro das enquisas (Imaxe e/ou son)
4.- Elaboración dun blog, cada grupo de traballo, no que reflictades a información recompilada.
5.- Exposición do material elaborado.
6.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).
7.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)
8.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.
-
Abertas: mércores, 25 de setembro de 2024, 12:00 AMPendente: mércores, 2 de outubro de 2024, 12:00 AM
-
Abertas: mércores, 25 de setembro de 2024, 12:00 AMPendente: mércores, 2 de outubro de 2024, 12:00 AM
-
Abertas: mércores, 25 de setembro de 2024, 12:00 AMPendente: mércores, 2 de outubro de 2024, 12:00 AM
-
Abertas: mércores, 25 de setembro de 2024, 12:00 AMPendente: mércores, 2 de outubro de 2024, 12:00 AM
-
Abertas: mércores, 25 de setembro de 2024, 12:00 AMPendente: sábado, 2 de novembro de 2024, 12:00 AM
-
-
Todo o alumnado dos proxectos colaborará na elaboración das actividades do Samaín, consistente na recreación da PONTE DAS ÁNIMAS DE GONDOMAR e na representación das tradicións do mundo para o MES DE NOVEMBRO.
Este será o soporte dos concursos convocados polos departamentos de EDLG e a Biblioteca:
1.- Concurso de cabazas
2.- Concurso de relatos de medo
3.- Concurso de epitafios
NOTA: Engadimos neste apartado fotos e información da Ponte das Ánimas para a súa recreación.
-
Abertas: luns, 7 de outubro de 2024, 12:00 AMPendente: martes, 15 de outubro de 2024, 12:00 AM
-