Esquema de temas

  • Tema 1

    • Na seguinte tarefa deberedes responder ás seguintes cuestións sobre o Imperio napoleónico. Tedes as preguntas nun PDF e nun documento word (para responder directamente no documento). Unha vez contestadas debedes entregar o documento en formato PDF.

      Se xa realizáchedes as primeiras actividades en papel, contestade só ás 5 e 6.

           

    • Como era a situación social da muller no Antigo Réxime? Sintetiza comparándoo cos homes.

      Quen foi Olimpia de Gouges? Que fundou e que propoñía? (P.17)

      Que dereitos e obrigas tiñan as mulleres na Francia napoleónica? (P. 18)

      Entregar en PDF

  • Tema 2. A Revolución Industrial

  • A sociedade de clases e o movemento obreiro

    • Neste PDF temos textos para ler e analizar na aula, sobre as transformacións derivadas da Revolución Industrial, en especial a nova sociedade de clases.

    • Para facer a actividade da vida dos obreiros no XIX

    • Responde ás seguintes cuestións. Podes axudarte co libro de texto (páxinas 64-65) e coa Internet.

      Entrega o documento en PDF

      1. Que foi o socialismo utópico?
      2. Que plantexaba Robert Owen? En que consistiu  o seu proxecto de New Harmony?
      3. Que eran os falansterios de Charles Fourier?
      4. Que era a Icaria de Cabet?
      5. En que consistiu o ludismo? Por que leva ese nome?
      6. A que chamamos cartismo?
    • Tedes que escoller catro obras de arte deste listado, dúas de cada bloque e diferente autor, e cubrir a ficha que tedes no documento word. É unha actividade individual, que poderá contar ata 0,5 puntos da nota da 2º avaliación. Debedes seguir as instrucións que figuran no documento word.

      Unha vez rematada a ficha, entregádea en formato PDF.

      Listado de obras a escoller:

      O século XIX: a arte nun mundo en transformación.

      • Jacques-Louis David: Napoleón cruzando os Alpes, Xuramento dos Horacios, O rapto das sabinas.
      • Delacroix: A libertade guiando ao pobo.
      • Géricault. A balsa de la Medusa.
      • Friedrich: El caminante sobre el mar de nubes, abadía en el robledal
      • Goya:  O dous de Maio (A carga dos Mamelucos). Os fusilamentos do 3 de Maio.

      A segunda metade do século XIX: 

      • Manet: O almorzo campestre. 
      • Monet: Impresión, sol nacente.
      • Cezanne: Os xogadores de cartas.
      • Van Gogh: A noite estrelada. Os xirasoles. 
      • Gauguin: Despois do sermón. O Mercado. 
      • Seurat: A tarde de domingo na Grande Jatte.
  • O imperialismo e a I Guerra Mundial

  • Revolución Rusa

    • Analizar o 2º e 3º texto deste tema (arriba desta tarefa).

      Entregade en PDF ou respondendo directamente no recadro.

    • Responde ás seguintes preguntas sobre a guerra civil rusa e a formación da URSS.

      1. Quen formaban os exércitos brancos? Que apoios recibiron dos países occidentais?
      2. Que é o comunismo de guerra?
      3. Que significan as siglas URSS? Cando se fundou? Busca a bandeira, o escudo deste estado e as repúblicas que formaban este Estado.
      4. Que era o PCUS? Cales eran os seus órganos de dirección?
      5. Que era o Consello de Comisarios do Pobo? Quen o lideraba?
      6. Que era a Cheka?

      Responde nun documento entregándoo en PDF.

  • Anos 20

  • II Guerra Mundial

  • A Guerra Fría

  • Tema 9

  • Tema 10