Esquema de temas
-
-
Tedes no PDF os contidos que entraron nos exames ao longo do curso.
-
NOTA DO EXAME DE 4º B Tarefa
-
Guión de contidos que entran no exame de maio para 4º B:
- A II Guerra Mundial: bandos, etapas, Holocausto, consecuencias da guerra, nova orde e a ONU.
- Páx. 120: TODO
- Páx. 121: apartado de "e a formación de alianzas".
- Páx. 122-123: Bandos da guerra e etapas (só o texto das fases).
- Páx. 124: Apartado de "o exterminio de millóns..." + a definición de Holocausto.
- Páx 126: TODO.
- Páx 128. apartado "Dúas superpotencias..."
- Páx. 129: apartado "A ONU".
- A crise da Restauración e a ditadura de Primo de Rivera.
- Páx. 92: os dous primeiros apartados
- A II República.
- Páx. 94: TODO
- Páx 96. TODO (tamén os cadros das REFORMAS)
- A II Guerra Mundial: bandos, etapas, Holocausto, consecuencias da guerra, nova orde e a ONU.
-
-
-
-
-
-
Betanzos a comezos do século XX Tarefa
-
-
Despois de ver o a parte do documental, debedes responder ao seguinte test. Cada pregunta ten unha soa resposta correcta.
-
-
-
-
Busca en que consistiron os seguintes sucesos do colonialismo:
- Incidente de Fachoda.
- Guerra dos Boers
- Guerra do Opio (1839)
- Rebelión dos Cipayos
- Guerra do Callao
ENVIAR EN PDF.
-
Por parellas debes buscar información sobre tres imperios colonias (escoller 1 do primeiro grupo e dous do segundo) e responder ás cuestións asociadas as imperios escollidos.
Os imperios e as preguntas están no seguinte PDF. Copiade as preguntaas nun documento e contestádeas. Cando rematedes, enviade o documento en formato PDF, e lembrade de poñer o nome (só o ten que entregalo un).
-
Escena moi realista da película 1917, onde vemos un ataque dende as trincheiras británicas.
-
Escena inicial de la película 1917, que describe de un modo muy realista las trincheras de la I Guerra Mundial.
-
-
-
Presentación utilizada na aula para este tema.
-
No seguinte PDF tedes unha serie de preguntas para traballar o stalinismo.
Coa axuda do libro (tema 4, apartado de Stalin), das imaxes e gráficos das preguntas e da Internet, debedes responder nun documento e entregalo nesta tarefa en formato PDF.
-
-
Presentación utilizada na aula. Non é ningunha tarefa, son as diapositivas vistas na clase.
-
Presentación utilizada na aula. Non é ningunha tarefa, son as diapositivas que vimos na aula.
-
No seguinte documento tedes que completar defincións de elementos ideolóxicos, organizacións, sucesos e figuras máis relevantes do réxime nazi. Podedes utilizar tanto o libro coma a Internet.
Deixo o arquivo tanto en PDF coma en word (para descargalo e contestar directamente).
Unha vez rematedes: entregar en formato PDF
-
Esta actividade consiste en realizar unha redacción sobre a situación social e os cambios que viviu a muller nos anos 20. Coma referencia tedes as páxinas 70-71 do libro de texto. Tamén podedes utilizar a Internet.
Debedes destacar o movemento sufraxista (definición, figuras destacadas, logros), que parte de iniciativas previas no século XIX (Manifiesto de Seneca Falls).
Tamén debedes tratar temas como o acceso ao traballo, a eduación, etc.
A entrega debe de ser en papel, con escritura a man. Extensión aproximada, unha carilla.
-
-
-
Despois de ver na aula a evolución da guerra, debedes responder ás preguntas que figuran no documento.
Tedes o documento en word, para que poidades contestar directamente nel, e tamén en PDF.
ENTREGAR A TAREFA en formato PDF
-
-
-
No pdf tedes as instrucións para facer o traballo.
Tedes ata o venres 21 para entregar, pero recordade que é a data límite (é o último día de clase), no se valorarán traballos entregados fora de prazo.
-
-
Esta actividade ten carácter voluntario, aínda que a podedes facer todos.
Poderá sumarse un máximo de 0,5 puntos sobre a nota media final, pero sempre que fórades a todos os exames e recuperacións.
Actividade:
- Tedes que escoller tres obras de arte deste listado, unha de cada bloque, e cubrir a ficha que tedes no documento word. É unha actividade individual.
- Debedes seguir as instrucións que figuran no documento word, e entregar en GALEGO (excepto os que teñan exención). A corrección será estrita, e copiar o traballo terá a valoración de 0.
- Unha vez rematada a ficha, entregádea pola Aula Virtual en formato PDF.
Listado de obras a escoller:
O século XIX: a arte nun mundo en transformación.
- Jacques-Louis David: Napoleón cruzando os Alpes.
- Delacroix: A libertadr guiando ao pobo.
- Géricault. A balsa de la Medusa.
- Friedrich: El caminante sobre el mar de nubes
- Goya: O dous de Maio (A carga dos Mamelucos). Os fusilamentos do 3 de Maio.
A segunda metade do século XIX:
- Manet: O almorzo campestre.
- Monet: Impresión, sol nacente.
- Cezanne: Os xogadores de cartas.
- Van Gogh: A noite estrelada. Os xirasoles.
- Gauguin: Despois do sermón. O Mercado.
- Seurat: A tarde de domingo na Grande Jatte.
A ruptura coa tradición: A arte na primeira metade do século.
- Munch: O grito de.
- Kiechner: A rúa.
- Matisse: A Alegría de Vivir.
- Kandinsky: “Primeira acuarela abstracta”.
- Picasso: As señoritas de Aviñón. O retrato de Ambroise Volard. O Guernica.
- Mondrian: Táboa número 1.
- Marcel Duchamp: A fonte. L.H.O.O.Q.
- Dalí: A persistencia da memoria.
- Magritte: A chave dos campos.
- Miró: O carnaval de arlequín.
- Pollock: Uno: Número 31 (1950, MOMA).
- Warhol: Marilyn Monroe (pop art).
-
-