Esquema de temas
-
NESTE CURSO 2020-2021 IMOS TRABALLAR OS SEGUINTES NÚCLEOS
1-O TEMA PRINCIPAL VAN SER OS DEREITOS HUMANOS COMO DEREITOS UNIVERSAIS
-ORIXE DOS DEREITOS HUMANOS
-FORMULACIÓN DOS DEREITOS HUMANOS HISTÓRICAMENTE (1ª XERACIÓN, 2ª XERACION, 3ª XERACIÓN)
-CONCRECIÓN E DESENVOLVEMENTO NAS INSTITUCIÓNS INTERNACIONAIS
-INCORPORACIÓN DESTES MECANSIMO NA MEMORIA HISTÓRICA CONTEMPORÁNEA DE ESPAÑA E INTERNACIONAL
2- METODOLOXÍA DE TRABALLO
- MÉTODO INTERACTIVO-COLABORATIVO
-FERRAMENTAS : UTILIZACIÓN DA PLATAFORMA ETWINING E PLATAFORMA WEBEX
-PRODUCTOS INTERACTIVOS E COLABORATIVOS
-
Carta de la Tierra adaptada para jóvenes
-
-
-
Páxina do grupo de Memoria Democrática e Dereitos Humanos
-
Wiki do grupo de Memoria Democrática e Dereitos Humanos
-
Páxina cambio climático
-
Wiki páxina cambio climática
-
Páxina Igualdade de xénero
-
Wiki páxina igualdade de xénero
-
Páxina conflitos internacionais
-
Wiki páxina Conflictos internacionais e Dereitos Humanos
-
MATERIAL CURSO 2021-2002
-
MATERIAL TEMA SUSTENTABILIDADE, CAMBIO CLIMÁTICO E ODS
-
MATERIAL IGUALDADE
-
DEREITOS HUMANOS E CONFLITOS INTERNACIONAIS
-
MATERIAL MEMORIA DEMOCRÁTICA
-
Cuestionario sobre o consumo de auga 4º da ESO
-
INDICACIÓNS TRABALLO 1ª SEMANA DE MAIO VALORES ÉTICOS 4º ESO AB (PRAZO DE ENTREGA POR MAIL 6 DE MAIO)
MEMORIA HISTÓRICA
1- REALIZACIÓN DE DOUS AUDIO PODCAST :
1.1 REALIZACIÓN DUNHA GRABACIÓN DE AUDIO EN CASTELÁ CA INFORMACIÓN RESULTADO DA INVESTIGACIÓN PARA INCLUIR NO ROTEIRO (AZUCAREIRA, CÁRCERE DE SANTIAGO, ESTACIÓN DE FERROCARRIL...)
1. 2 REALIZACIÓN DE PODCAST EN GALEGO CA INFORMACIÓN DOS POETAS BRITÁNICOS JOHN CORNFORD E GEORGE BARKER CUNHA LECTURA DOS POEMAS EN CASTELÁ
*Envio modelo-guía de podcast en ficheiro adxunto
2. OS GRUPOS QUE TEÑEN TRABALLOS PENDENTES DEBEN ESTA SEMANA ENTREGALOS
-
-
-
-
-