Eleccións ao Consello Escolar

Segundo a Resolución do 10 de setembro de 2024, establécese o calendario para a renovación parcial dos Consellos Escolares dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

No noso centro, correspóndelle renovar a un representante do alumnado e a un representante de nais/pais/titor-es legais.

O vindeiro xoves, 17 de outubro, celebrarase o sorteo público para a constitución da Xunta Electoral, encargada de xestionar o proceso. O 24 de outubro procederase á constitución da mesma, publicarase o calendario electoral e toda a información relacionada.

Animamos ás familias a formar parte do centro a través do Consello Escolar, órgano que permite a conexión do centro coas familias en prol dunha mellora da convivencia no centro e calidade educativa.

Adxúntase un ficheiro con información básica sobre o proceso.

AdxuntoTamaño
elecciónsCE.pdf144.43 KB