Bacharelato científico: norte cantábrico

O alumnado do itinerario científico de 1º bacharelato realizou unha viaxe polo norte cantábrico a semana previa ás vacacións.

Comezando o itinerario polo parque eólico da Farrapa, a primeira xornada estivo centrada en dúas praias: a das Augas Santas ou Catedrais e a praia de Colunga ou La Griega, onde presenciaron o famoso xacemento con pegadas de dinosauros.

Xa en Cantabria, foron ás covas do Soplao, de gran valor xeolóxico, e ao parque da natureza de Cabárceno.

O terceiro día foi o escollido para visitar en Burgos o xacemento arqueolóxico de Atapuerca, ademais do Museo da Evolución Humana.

E xa no camiño de volta, houbo unha visita a Ponferrada e a Fábrica de Luz - Museo da Enerxía.

Seguro que o noso alumnado volta das vacacións coas pilas recargadas para encarar o derradeiro tramo do curso.