Novas e fotos

A SEMANA CULTURAL RAÍCES 2019 EN IMAXES

Mostramos algunhas de imaxes relacionadas cás diferentes actividades desenvoltas na Semana Cultural que está tendo lugar entre o 25 e o 29 de marzo.

Os alumnos de 1º ESO na Ruta Meighalirea

Os alumnos de 1º eso no Domen de Dombate

Os alumnos de 3º ESO no Mosteiro de San Salvador de Celanova

Francisco José Lema "Chisco" impartindo unha charla sobre os lobos na comarca ao alumnado de 1º ESO

A POESÍA TOMA A SEMANA CULTURAL DO RAÍCES

O pasado luns 25, o poeta lucense Lois Pérez, visitou a biblioteca do instituto Agra de Raíces. convidado polo club de lectura "Libros Coma Area" na Semana Cultural.  Por outra banda, o martes 26, tivo lugar o segundo día de poesía na Biblioteca, onde gozamos da visita do escritor Carlos Negro, compartindo versos e moito máis entre alumnado e profesorado.

Alumnos e profesores có poeta Lois Pérez

Carlos Negro con un dos nosos alumnos

A SEMANA CULTURAL RAÍCES 2018 EN IMAXES

Estás son algunhas das imaxes que nos deixóu a recentemente celebrada Semana Cultural do centro.

Viaxe a Celanova (3º ESO) para visitar o Mosteiro de S. Salvador e o seu órgano histórico, a Capela de S. Miguel e a Casa dos Poetas.

Saída ao Dolmen de Dombate e o Castelo de Vimianzo (1º ESO)

Obradoiros científicos do CICA (3º ESO)

Teatro en inglés (toda a ESO)