Apoio PT Matemáticas

Estimados Pais/Nais:

Dende o Departamento de Orientación do IES Agra de Leborís da Laracha e ante a situación provocada pola crise do COVID-19 queremos informar que:

O alumnado que está recibindo apoio por parte do mestre José González, teñen a súa disposición un apoio personalizado vía telemática a través de SKYPE,  co  obxectivo de axudar a aclarar todas as dúbidas que poidan aparecer á hora de facer as tarefas escolares, dando así continuidade ao proceso educativo do noso alumnado.

Para elo, será necesario abrir una conta en Skype, ben no computador da casa ou no móbil, a tráves dunha conta de correo ou o mesmo número de móbil.

Unha vez feito so é buscar apoiomatematicas laracha e esperar a aceptación.

Departamento de  Orientación       Laracha, 17 marzo de 2020