Saltar navegación

INTERPRETACIÓN. REPERTORIO EN GALEGO

 

Rúbrica

OBRADOIRO 2
 SOBRESAÍNTENOTABLEAPROBADOINSUFICIENTE
1.-INVESTIGACIÓN MUSICOLÓXICA -Informe cuberto con información correcta contrastada, incorporación de ideas propias, boa redacción, sen erros ortográficos. - Inclusión de enlaces, imaxes, sons e/ou vídeos con permisos para utilizalos. (2.5)-Informe cuberto con información correcta, boa redacción, sen erros ortográficos. - Inclusión de enlaces, imaxes, sons e/ou vídeos con permisos para utilizalos. (1.75) -Informe cuberto con información correcta, sen erros ortográficos. - Inclusión de enlaces, imaxes, sons e/ou vídeos. (1.50)-Informe cuberto con información incorrecta, mala redacción, erros ortográficos. - Non inclúe enlaces nen recursos. (1)
2.-LECTURA MUSICAL- Interese na práctica da lectura musical individual. - Auto-Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Dominio da técnica de lectura musical con fluidez e entonación da canción. (2.5)- Interese na práctica da lectura musical individual. - Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Dominio da técnica de lectura musical con fluidez da canción. (1.75)- Interese na práctica da lectura musical individual. - Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Destrezas mínimas coa técnica de lectura musical da canción. (1.50)- Pouco interese na lectura musical individual. - Sen adquirir as destrezas mínimas coa técnica de lectura musical da canción. (1)
3.-INTERPRETACIÓN INDIVIDUAL- Interese na práctica musical individual dos instrumentos ou voces. - Auto-Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Dominio da técnica de cada instrumento ou voz na interpretación da canción. (2.5)- Interese na práctica musical individual dos instrumentos ou voces. -Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Dominio da técnica de cada instrumento ou voz na interpretación da canción. (1.75)- Interese na práctica musical individual dos instrumentos ou voces. -Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Destrezas mínimas coa técnica de cada instrumento ou voz na interpretación da canción. (1.50)- Pouco interese na práctica musical individual dos instrumentos ou voces. - Sen adquirir as destrezas mínimas coa técnica de cada instrumento ou voz na interpretación da canción. (1)
4.-INTERPRETACIÓN GRUPAL- Interese na práctica musical individual dos instrumentos ou voces. - Auto-Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Dominio da técnica de cada instrumento ou voz na interpretación da canción. (2.5)- Interese na práctica musical individual dos instrumentos ou voces. - Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Dominio da técnica de cada instrumento ou voz na interpretación da canción. (1.75)- Interese na práctica musical individual dos instrumentos ou voces. - Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Destrezas mínimas coa técnica de cada instrumento ou voz na interpretación da canción. (1.50)- Pouco interese na práctica musical individual dos instrumentos ou voces. - Sen adquirir as destrezas mínimas coa técnica de cada instrumento ou voz na interpretación da canción.. (1)

Claudina Maneiro Arriaga. OBRADOIRO 2 (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá