Passer au contenu principal
AV espazoAbalar
Français (fr)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Galego (gl)
Vous êtes connecté anonymement (
Connexion
)
A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes áreas curriculares
Accueil
Cours
Aulas virtuais achegadas polo profesorado
A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes ár...
4. La entrevista: gente de Viana en tiempos de Covid
GUÍA DIDÁCTICA
GUÍA DIDÁCTICA
Cliquer le lien
ENTREVISTAS. A Covid 19 vista desde o enfoque das diferentes áreas curriculares.pdf
pour afficher le fichier.
◄ As Vacinas
Aller à…
Aller à…
Anuncios
Teaching guide
Vocabulary
Oxford Advanced Learner's Dictionary
Covid 19: Collaborative Glossary
Hangman. Let's play!
If you are upset by the news, here is some advice to help you.
If you are upset by the news, here is some advice to help you. True / false activity.
Grammar Part A
Travelling in Covid times
Travelling in Covid times. True / false activity.
Grammar Part B
We got through lockdown by dancing.
How did you get through lockdown? Video making
Stopping the spread (Assessment)
Guía didáctica
ACTIVIDADES I -II
EDUCACION DA VOZ ACTIVIDADE III
ACTIVIDADE IV
ACTIVIDADE V: CANCIÓNS
TEORIA
A BANDA SONORA DA TÚA VIDA
Guía didáctica
Os virus, Ciencia Expres
Os virus
Cuestionario Os Virus
Como funcionan as vacinas?
As Vacinas
LA ENTREVISTA (Teoría)
Cuestionario: conceptos básicos de la entrevista.
ENTREVISTA 1
ENTREVISTA 2
ELABORACIÓN DE UNA ENTREVISTA: GENTE DE VIANA CONTRA EL COVID-19.
GUÍA DA UNIDADE DIDÁCTICA.
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS.
Indica se as seguintes afirmacións son verdadeiras ou falsas.
Preme sobre esta ligazón e le con atención esta noticia.
Localiza na noticia anterior os sinónimos correspondentes ás seguintes palabras.
Busca na noticia anterior un antónimo para cada unha das palabras que se propoñen a continuación.
OS TEXTOS DA VIDA ACADÉMICA. O RESUMO E A PRESENTACIÓN DIXITAL.
Indica se as seguintes afirmacións son verdaderias ou falsas.
Preme sobre a ligazón e le con atención esta noticia.
Elaboración dun resumo.
Preme sobre esta ligazón e le con atención esta noticia.
Elaboración dunha presentación dixital.
Guía didáctica
Apuntes del tema: Condición física y salud
Ejercicio físico y riesgo de hospitalización frente a la Covid-19
Ejercicio físico y supervivencia ante la Covid-19
Valoración de la resistencia y VO2 MAX
Valoración del nivel de resistencia a partir del de VO2 MAX y percepción de riesgo ante la Covid-19
Día de la Salud 2021: Hacemos una caminata y la localizamos en un mapa.
Obesidad y Covid-19: calculamos nuestro IMC
Diario de entrenamiento para mejorar la resistencia.
Foro: Entrenamiento de la resistencia.
Condición física y salud
Guía didáctica
UD + Test (fomato .pdf)
UD + Test (formato .pptx)
UD COVID 19 -DATOS DE SU INCIDENCIA. GUÍA DIDÁCTICA.
ESTADÍSTICA - CONCEPTOS BÁSICOS
Definiciones estadísticas
GRÁFICOS ESTADÍSTICOS
MEDIDAS DE CENTRALIZACIÓN
FRECUENCIAS - TABLAS DE FRECUENCIAS
Evaluación
Guía didáctica
Números y operaciones
Orden y aproximación de números.
Operaciones con números.
Orden de los números.
La vacunación por franjas de edad.
La vacunación por comunidades autónomas.
El crecimiento de las bacterias Molongui
Examen números naturales
Examen Números Enteros
Examen Números Decimales
Examen Fracciones
Guía didáctica
Razón y proporción
Proporción directa (teoría y ejemplos)
Proporción inversa (teoría y ejemplos)
La eficacia de las vacunas
La eficacia de las vacunas (offline, actualizado 30/06/2021)
Tasas de vacunación
Tasas de vacunación (offline, actualizado 30/06/2021)
Coronavirus SERGAS
Coronavirus SERGAS (offline, actualizado 30/06/2021)
Examen 1: "La vacuna AstraZeneca"
Examen 2: "¿Qué mascarilla usamos principalmente?"
Arquivo para descarga e restauración da aula virtual
LA ENTREVISTA (Teoría) ►