Bibliografía/Mediateca
- Aguirregomezcorta, M. (2021). César Coll, asesor para el nuevo currículo escolar: "No se trata de rebajar los contenidos, sino de cambiarlos”. NIUS.
- Alberdi, L. Centro Nacional de Desenvolvemento Curricular en Sistemas non Propietarios (CEDEC) (2020). Respuestas colectivas y sostenibles a los periodos de coronavirus.
- Consello da Unión Europea. Recomendacións do Consello da UE de 22 de maio de 2018 relativa ás competencias clave para a aprendizaxe permanente.
- Educ@conTIC (2013). Es el momento. ABP en Secundaria (@alazpita).
- Key Competence Network on School Education (KEYCONET). Conclusiones y recomendaciones de KEYCONET para reforzar el desarrollo de competencias clave en el ámbito legislativo y en la práctica.
- Klopfer, E., Osterweil, S e Salen, K. (2009). The Education Arcade MIT. Moving learning games forward. Obstacles opportunities & openness.
- Medina, A. (2011). Innovación de la educación y de la docencia. Madrid: Ramón Areces.
- Organización para a Cooperación e o Desenvolemento Económico (OECD) (2002). Definition and Selection of Competencies: Theoretical and Conceptual Foundations (DeSeCo). Annual Report 2001/Spring 2002.
- Proxectos en Secundaria?. Páxina web.
- Theflippedclassroom.es. Páxina web.
- Trujillo, F. (2016). Jugar el partido.
- Xunta de Galicia. Consellería de Cultura, Educación e Universidade. As competencias profesionais docentes.
Última modificación: martes, 14 de decembro de 2021, 9:31 AM